Gå til innhold

Avstand fra gardermoen til kiel ferga, noen som vet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, du kan ta flytoget fra Gardermoen til Oslo s, ellers går også Flybussen minst en gang i timen. De har også studentrabatt (om du er kvalifisert for det). Fra Bussterminalen går det en buss til Kiel-ferga (Color Line har egne busser). Fra Gardermoen til Oslo tar det roughly 45 min med buss, give or take noen minutter.

Lenke til kommentar
Vel, du kan ta flytoget fra Gardermoen til Oslo s, ellers går også Flybussen minst en gang i timen. De har også studentrabatt (om du er kvalifisert for det). Fra Bussterminalen går det en buss til Kiel-ferga (Color Line har egne busser). Fra Gardermoen til Oslo tar det roughly 45 min med buss, give or take noen minutter.

 

 

Ok, takker og bukker.

Vet du hvor ofte colorline sin buss går?

hva det koster etc..

Endret av GoldenBoys
Lenke til kommentar

Du skriver "vi". Er dere tre eller fler anbefales en taxi med fastpris. Da kommer dere til døren uten noe stress og til omtrent samme kostnaden. Selv ville jeg tatt taxi om det var kun min kone og meg.

 

Flytoget oppgir 170,- pro pers for enkeltbillett. I tillegg kommer transport til kaien.

 

Norgestaxi oppgir fra 610,- og jeg mener det er mulig å finne det billigere.

 

Er det å holde kostnadene nede tar dee flybussen i stedet for toget. Her får en forøvrig rabatt om en har TPC-kort hos SAS.

 

 

Når dere er ombord sikrer dere der et bord i usiktsbaren og nyter utseilingen og en kopp kaffe (eller noe annet).

 

 

Sam

Endret av SamBell
Lenke til kommentar
Ok, takker for svar.

Når man finner seg en taxi, må man be om fastpris før turen starter da eller?

 

En må ikke, men det lønner seg. Et søk på Gardermoen/Taxi/Fastpris gir et par stygge historier.

Jeg forventer ikke at alle sjåførene er så ille, men det er ingen grunn til å ta sjanser.

 

En del av bilene har også "fra-priser" på bilene og om jeg ikke husker feil står det oppslag på holdeplassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...