fcuk_IT Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 D700: 14990 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18981684 Noen som har formening om dette er "legit" - har sånn sett ingen problemer med å kjøre ned til Gøteborg om det er det det står om. 14990,- er helt "OK" for et D700 i disse dager.
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Han der har holdt på en stund nå; og for meg så lukter det veldig svidd. Det er noe på kanten bak dette. Tom
Dr. Brodsky Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Da jeg var i Sverige i sommer var prisene på kamera mer eller mindre helt lik som i Norge.
fcuk_IT Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Skrevet 14. oktober 2009 Da jeg var i Sverige i sommer var prisene på kamera mer eller mindre helt lik som i Norge. 1års garanti høres ut som USA eller andre-steds varer. Spørsmålet er hvordan man skal sjekke om dette er legit - man kan jo tross alt troppe opp i Gøteborg å hente varene?
Sportsfanthomas Skrevet 15. oktober 2009 Skrevet 15. oktober 2009 Du skal betale 25% norsk mva ved innførsel av en slik vare til Norge. Da får du en pris som ligger ca tusenlappen under norsk pris. Er det verdt å forsake 5 års reklamasjonsrett (og kanskje også garantien) for så lite. Eller er det bare å svinge ned til Gøteborg og rope på Joakim om noe klikker..? Jeg hadde ikke giddet å gamble på dette...
Wipeout Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Du skal betale 25% norsk mva ved innførsel av en slik vare til Norge. Da får du en pris som ligger ca tusenlappen under norsk pris. Er det verdt å forsake 5 års reklamasjonsrett (og kanskje også garantien) for så lite. Eller er det bare å svinge ned til Gøteborg og rope på Joakim om noe klikker..? Jeg hadde ikke giddet å gamble på dette... Har ikke tenkt til å starte noen diskusjon ang. lovligheten ang. dette, men hvis trådstarter drar ned og henter evt. kamera så er det fort gjort å "glemme" å kjøre innom tollen på vei hjem....
TGB Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Han der har holdt på en stund nå; og for meg så lukter det veldig svidd. Det er noe på kanten bak dette. Tom Støtter denne; ser forøvrig ingen problem med å kjøpe nytt kamera/objektiv i butikk i Sverige om man er i kjøreavstand fra butikken og prisen er betraktelig lavere enn i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå