Gå til innhold

Hvilken iPhone 3G-del er ødelagt?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har klart å skade min iPhone hardt, det eneste som skjer er at skjermen min er hvit.

Jeg kan bruke telefonen, og hører at jeg "låser" den opp, men skjermen min er kun hvit. Kan jeg da kjøpe en iPhone skjerm og bytte den ut, eller er det noe annet inni den som kan være ødelagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! vet ikke hvem del som er ødelagt, men annbefaler deg og ringe netcom sin kundetelefon nr er 05050 og trykker deg inn til iphone avdelingen så hjelper de deg helt sikkert med hva som må gjøres:) lykke til!

Nei.

 

Det er det mest bortkasta jeg noen gang har gjort. De hadde den inne i tre uker, og fant ut at de ikke kunne gjøre noe med den.

Lenke til kommentar
Hei! vet ikke hvem del som er ødelagt, men annbefaler deg og ringe netcom sin kundetelefon nr er 05050 og trykker deg inn til iphone avdelingen så hjelper de deg helt sikkert med hva som må gjøres:) lykke til!

Nei.

 

Det er det mest bortkasta jeg noen gang har gjort. De hadde den inne i tre uker, og fant ut at de ikke kunne gjøre noe med den.

 

 

iPhone repareres ikke ved feil...den byttes hvis skaden er en garantisak. Eneste tipset jeg kan gi deg er å kontakte iPhonedoktorn å høre hva han tror. Jeg har ikke nummeret deres men det kan du google selv.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har hatt det problemet med en ipod touch bortsett fra at det ikke er lyd på den så

 

 

men vennen min sa "Hold Home knappen og Power knappen inne i ca 30 sekunder så slår den enten seg på eller så må du gjenoprette den" Er ikke sikker om den funker for alle men funka for meg :)

 

Lykke til

Endret av kingkamran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...