Gå til innhold

– Bedre enn virkeligheten (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at dette kommer til å bli et veldig bra spill som når opp til forventningene, jeg tviler på at noen hadde turt å gi ut et dårlig spill av en så stor og god serie

Skrevet

Ferrari'en til høyere på bildet er i alle fall helt vanvittig nydelig. Godt jobbet!

Men grafikken er dessverre ikke alt. Hvis spillet er like godt som det er pent vil det antageligvis være tidenes racer.

Skrevet

Hehe, freaky, jeg kommenterte at det konsekvent var skrevet Grand Turismo istedetfor Gran Turismo i den originale artikkelen, men når siden ble oppdatert etter at innlegget ble lagret var feilen rettet opp, og kommentaren min borte. Var det bare en drøm...? ;)

Skrevet

Bilspill er jo ganske takknemlig å lage god grafikk til egentlig, men de har jo stort sett hvert flinke med grafikkenpå GT-serien, de fleste snarveiene som er tatt er ikke så lett å se osv. Personlig tror jeg ikke overgangen blir så stor, ihvertfall ikke om man tar med at spillet kjøres i lav oppløsning (dette med 1080p viste seg vel å være en halvsannhet om jeg ikke husker feil) og sannsynligvis uten så mye AA

AtW

Skrevet (endret)

Jeg har aldri ment at "skinnende og blankt" er realistisk og god grafikk. Her synes jeg FM3 muligens er på et bedre spor, det gjenstår å se når jeg får begge spill.

EDIT:

Forøvrig virker ikke artikkelens forumlink!

Endret av Theo343
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...