Gå til innhold

Noen gode gangster/mafia spill?


Anbefalte innlegg

Hey! :)

 

Akkurat nå er jeg i gangster/mafia-spill mooden... :p

Så jeg leter etter noen gode mafia eller gangster-aktige spill! Jeg har spillt

The Godfather 2, et helt OK spill, men ble lei siden du egentlig gjør det samme gjennom hele spillet! Mafia I var ett bra spill, men har rundet det mange ganger, flere år siden.

 

Jeg leter helst etter ett mafia-spill der du liksom har management som i The Godfather 2 der du tar over eiendommer, hyrer vakter, har liksom en gang som følger etter deg.

Plis ikke anbefal GTA-serien. Det er ikke akkurat det jeg leter etter siden der ikke er noen form for management.

 

Soooo! Noen som vet om noen?

Takker på forhånd... :D

Endret av Hooooody
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saints Row 2 Co-op.

 

Angående Saints Row 2, er det mulig å ha en gjeng etter seg der? Går det an å kjøpe våpen, skifte klær, ha hus, og alt det der? smile.gif

 

Gjeng etter seg

Husker ikke er lenge siden jeg spillte det

 

Våpen og klær kan du kjøpe ja

 

Ja du har crib house Så kan du oppgradere huset med møbler. Kle deg ut som en pimp med pimp stav osv. Et helt supert spill.

Lenke til kommentar

Saints Row 2 kunne vært et veldig bra spill, men er enkelte ting som ødelegger spillet, for det første er det utrolig buggete og man kan ikke kjøre det på fult uten å lagge, noe man burde kunne med såpass middel graffikk. Dog det mest irriterende er at det nærmest er helt UMULIG å kjøre bil, å kjøre i race osv kan du bare glemme, dette ødlegger spillet totalt, og får meg til å lure om noen i det hele tatt har testet PC versjonen før de ga det ut.

 

Du kan jo prøve Scarface, men ekke helt sånn du beskriver, men for å være ærlig er det ikke mange spill der ute som er det..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Saken er at Scarface ikke funker på Vista... :(

Jeg måtte dra frem gamle-pc'n min fra kottet og koble til for å spille Scarface, og jeg digget spillet! Hyring av såkalte "Henchmen", at du kan kjøpe eiendommer, og digger villaen! :p

Det er liksom noe sånt jeg ønsker meg, bare at det går an å spille på Vista... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...