Gå til innhold

- 150 kroner internett, takk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor får man kjøpt modem da?

Og et som fungerer godt i linux

Huawei e220 og e230 skal fungere godt med linux.

Skal være plug&surf med de siste ubuntu-distroene. Jeg testet e220 i 9.04 tror jeg. Funket helt fint.

 

Nice tilbud for de som skal lese nyheter og sjekke eposten sin på hytta der de er 2-3 ganger i året, men ikke noe å gå for hvis man har tenkt å laste ned hele internett.

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt modem da?

Og et som fungerer godt i linux

Huawei e220 og e230 skal fungere godt med linux.

Skal være plug&surf med de siste ubuntu-distroene. Jeg testet e220 i 9.04 tror jeg. Funket helt fint.

 

Nice tilbud for de som skal lese nyheter og sjekke eposten sin på hytta der de er 2-3 ganger i året, men ikke noe å gå for hvis man har tenkt å laste ned hele internett.

Men hvor får man kjøpt det?

Lenke til kommentar

Må også si at det var relativt dyrt, særlig når jeg betaler 50 kr for 100 Mb og 1 kr pr Mb over dette. Si at jeg har bruk for denne sporadiske løsningen 4 ganger i året og brukte opp "pakka" hver gang, så ville faktisk mitt One Call abonnement bli like billig, og gi svært rimelig telefon i tillegg.

Lenke til kommentar

Her burde det være ganske tydelig at dette er et produkt som først og fremst rettes mot dem som i dag er brukere av kontantkort. Det er ganske mange som av ulike grunner ikke kan få tegnet et vanlig abonnement med div. inkluderte MB eller en makspris på dagen og for dem er dette en rimelig og grei løsning. Dette kommer til å selge i bøtter og spann til f. eks. utenlandske arbeidere som oppholder seg i landet i korte perioder av gangen.

Lenke til kommentar

Løsningen er fin, men muligens litt lite bruk inkludert eller for høy pris pr. mb (hva med en makspris pr. dag?), men kontantkort har aldri vært rimelig og det er ikke lenge siden man hadde kun vanlig GRPS eller EDGE, så en litt høyere pris i starten er vel vanlig.

Når jeg har vært på ferie i utlandet noen ganger har jeg prøvd å finne en slik løsning, så tror nok det faller i smak for en del.

Lenke til kommentar
Får du disse modemene av Netcom uten å måtte binde deg til noe som helst? Rimer liksom ikke helt å gi bort slike modem uten at over tid skal koste deg en del..

Hvis du skal kjøpe en slik stick til 1 kr. må du binde deg i 12 måneder til et abonnement. Modemet er også operatøslåst, men etter 12 måneder har gått kan denne koden fås gratis fra Netcom.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...