Gå til innhold

[Løyst] Boot'er frå feil disk etter programinstallasjon - BIOS endring hjelper ikkje


Anbefalte innlegg

Dårleg kontakt på ei av ledningane er mest sannsynleg årsaka! I går ringte eg til Komplett og ein på support bad meg fyst å sjekke at alle ledningane til SSD disken er kobla godt til. Er ei kobling ikkje go' so kan det hende at BIOS ikkje finn disken under oppstart. Press både SATA- og straumkontaktane ekstra godt i. Eller endå betre; bytt ledning med ein nabodisk. Dette kan vera heile forklaringa, sa tekniker'n.

 

Eg bytta SATA-kabel med CD-speler'n og trykte el-ledn. ekstra godt i. Det siste døgnet har eg restarta maskina minst 10 g., ingen problem! So her var nok heile forklaringa. Sjølv om det er rart at SSD-disken stod oppført i boote-lista i BIOS. Det er eigentleg litt rart om BIOS ikkje fann den under oppstart. Like fullt MÅ dette vera forklaringa. Før eg gjorde dette so installerte eg ny BIOS-driver men minst 2-3 av dei 6-8 oppstartane (eg gjorde i går formiddag) so havna SSD-disken nederst i boote-lista og PC'en ville ikkje starte før eg igjen gjekk i BIOS og flytta den øvst i lista. Dvs ny driver hjalp ikkje. Eg krysser fingrane og håper det var ein dårleg kontakt som var heile forklaringa på problemet. :) Ny BIOS-driver som fungerer er uansett godt å ha på plass.

 

Uansett, takk for hjelpa!

Endret av Dabola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...