Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - OysteinSanne - 85mm f1.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du avslutter med stil, ser jeg :)

 

Du har servert mye bra i løpet av oktober. Det som jeg liker best er at du har kjørt en veldig konsekvent stil. Velkommen tilbake i april.

 

Tom

Takk.

Jeg sa vel en gang før at det er studio o.l. jeg kan. Alle de andre stilleben-bildene mine regner jeg som snapshots.

Så siden vi hadde et kurs idag tenkte jeg at jeg fikk vise frem det jeg virkelig brenner for innen foto. ;-)

Lenke til kommentar
Du avslutter med stil, ser jeg :)

 

Du har servert mye bra i løpet av oktober. Det som jeg liker best er at du har kjørt en veldig konsekvent stil. Velkommen tilbake i april.

 

Tom

Takk.

Jeg sa vel en gang før at det er studio o.l. jeg kan. Alle de andre stilleben-bildene mine regner jeg som snapshots.

Så siden vi hadde et kurs idag tenkte jeg at jeg fikk vise frem det jeg virkelig brenner for innen foto. ;-)

Det var fint å følge tråden til noen som virkelig kan dette...inspirerende. Fint at du deltok i Oktoberfesten... :yes:

Lenke til kommentar
Jeg sa vel en gang før at det er studio o.l. jeg kan. Alle de andre stilleben-bildene mine regner jeg som snapshots.

Så siden vi hadde et kurs idag tenkte jeg at jeg fikk vise frem det jeg virkelig brenner for innen foto. ;-)

Ikke desto mindre er dine stilleben det som er den store beholdningen for meg. Jeg ser jo at du kan ditt studiofag, men hverken studio eller portretter er helt min greie. Hverken når det gjelder kompetanse eller praktisering. Men jeg har ikke noe i mot å se på disse bildene for det selvsagt.

 

Takker for en fest på et gjennomført høyt nivå.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Takk for en fin oktoberfest - bildeteknisk den beste oktoberfesten. Fine portretter, med nærvær og nydelige øyne. Liker variasjonen, med forskjellige bildeuttrykk og fine "snapshots". :)

 

Ser fram til å se deg på senere fester - er spent på videre bilder. Delta gjerne også i diskusjonen i andre tråder - har plukket med meg tipsene dine om fotografering på jobben.. :)

 

Takk for en strålende fest - bildene har vært ren nytelse.. :)

Lenke til kommentar
Takk for en fin oktoberfest - bildeteknisk den beste oktoberfesten. Fine portretter, med nærvær og nydelige øyne. Liker variasjonen, med forskjellige bildeuttrykk og fine "snapshots". :)

 

Ser fram til å se deg på senere fester - er spent på videre bilder. Delta gjerne også i diskusjonen i andre tråder - har plukket med meg tipsene dine om fotografering på jobben.. :)

 

Takk for en strålende fest - bildene har vært ren nytelse.. :)

Den beste er det nok ikke, jeg synes Andreas Øverland går meg en høy gang.

Men jeg er fornøyd med portrettene og et par av de andre. En del bidrag er tatt med ene og alene fordi jeg "måtte" ha et bilde hver dag. Merkelig nok får de oppmerksomhet. Det er meg et stort mysterium. Det kan vel ikke være fordi de motivene er mer håndgripelige for andre å få til?

 

 

Hvis jeg skal komme med noen råd til folk, så vil jeg henlede oppmerksomheten på http://www.Fotopia.no

Jeg er med og arrangerer kurs i lyssetting der, der læres mye bra.

 

Og er det skummelt å fotografere mennesker isteden for natur e.l: finn noen du har god kjemi med, og start å trene med dem, så kan du utvide med nye mennesker etterhvert som du selv føler at du mestrer det bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...