petter268 Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Jepp, tittelen sier alt. Hvilken nettside er den billigste å handle spill på nett? Sikter til PS3 spill. Takk for svar.
DeNile Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 (endret) De sender jo bare til UK Det er en løgn! Har bestilt spill, og spesielt mye filmer fra play.com, og de leverer hver gang. Har ikke en eneste negativ ting å si om de. En kjempebutikk! OT: Absoluttspill pleier å være god har jeg hørt. Det er en norsk side, så da slipper du eventuell toll også. Endret 28. september 2009 av DeNile
Bytex Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 (endret) Det er bare bruktspill på play.com som er UK only. Ikke nye spill og filmer play.com sender spill og filmer en og en så man ikke går over tollgrensa heller. Også er det morsommere å få 6 pakker i posten enn bare en Endret 28. september 2009 av Bytex
petter268 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Skrevet 29. september 2009 Kjøpte to spill derfra igår. Håper de kommer raskt!
Marthe-Ma Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 For å få sendt til et land annen en UK. må du forandre valutaen til Euro på play.com.
Xphylion Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 For å få sendt til et land annen en UK. må du forandre valutaen til Euro på play.com. Jeg har vel hatt ca 40 bestillinger derfra og har kun betalt med pund!
vikingkylling Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg bruker stort sett kun amazon.co.uk. De er billige, lar brukerne sette karakter på varene, har det meste fra bøker til spill og er relativt raske for en engelsk butikk. I tillegg kan de i noen tilfeller sende brukte varer til Norge.
Marthe-Ma Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 For å få sendt til et land annen en UK. må du forandre valutaen til Euro på play.com. Jeg har vel hatt ca 40 bestillinger derfra og har kun betalt med pund! Jeg må innrømme at jeg ikke har testet nå i det siste å betale med pund, men jeg måtte ihvertfall bytte til euro forrige gang jeg prøvde. (Over et år siden)
Bytex Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Har bestilt sjeldne og ute av produksjon-bøker brukt fra Amazon flere ganger. Går fint det.
petter268 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har kjøpt fra Play.com nå. Virket billige der. Men må jeg betale TOLL på dette? Hvis spillet koster mer enn 200. Hvis jeg må det, blir det jo ikke aktuelt å kjøpe derfra igjen.
Selvin Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Det er klart du må det, det gjelder fra alle utendlandske spillbutikker. Men, det å kjøpe spill til under 200-lappen, noe du finner mye mer av i utlandet, er ikke noe problem
MamboJambo Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Kjøpte to spill derfra igår. Håper de kommer raskt! Ville ikke satsa store beløpet på at det kommer alt for fort. Venter selv på 2 pakker. Har lest at det kan ta sin tid fra play, alt fra 3 dager til 3 uker. Posted: 23/09/2009 og 22/09/2009, men de dukker nok snart opp.
Zeph Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har kjøpt fra Play.com nå. Virket billige der. Men må jeg betale TOLL på dette? Hvis spillet koster mer enn 200. Hvis jeg må det, blir det jo ikke aktuelt å kjøpe derfra igjen. Ikkje alltid det lønner seg å kjøpe spel frå utlandet til over 200 kroner. Eit spel som kostar 200 kroner på Play.com vil totalt koste: 200*1,25 = 250 + 90 = 340 kroner. 25% moms og 90 kroner i behandlingsgebyr til Posten Du kan sjølvsagt være heldig og få pakken gjennom tollen utan at den blir plukka opp, men du må alltid ta utgangspunkt i at du må betale moms. Av norske butikkar er Absoluttspill.no rimelige. Bruk prisguide.no eller spillpriser.no.
radivx Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 For å få sendt til et land annen en UK. må du forandre valutaen til Euro på play.com. Jeg har vel hatt ca 40 bestillinger derfra og har kun betalt med pund! Jeg må innrømme at jeg ikke har testet nå i det siste å betale med pund, men jeg måtte ihvertfall bytte til euro forrige gang jeg prøvde. (Over et år siden) De har noen sånne perioder innimellom. For øyeblikket er det som nevnt at bruktvarer ikke sendes utenfor UK med mindre man velger Euro (og selv da er det noen som ikke sendes). Så pund virker fint for øyeblikket (tror de endrer på dette ved ekstreme kurssvinginger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå