Gå til innhold

Hvor er den billigste spillbutikken på nett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
De sender jo bare til UK

Det er en løgn! Har bestilt spill, og spesielt mye filmer fra play.com, og de leverer hver gang. Har ikke en eneste negativ ting å si om de. En kjempebutikk!

OT: Absoluttspill pleier å være god har jeg hørt. Det er en norsk side, så da slipper du eventuell toll også.

Endret av DeNile
Skrevet (endret)

Det er bare bruktspill på play.com som er UK only. Ikke nye spill og filmer :) play.com sender spill og filmer en og en så man ikke går over tollgrensa heller. Også er det morsommere å få 6 pakker i posten enn bare en :p

Endret av Bytex
Skrevet
For å få sendt til et land annen en UK. må du forandre valutaen til Euro på play.com.

Jeg har vel hatt ca 40 bestillinger derfra og har kun betalt med pund!

Skrevet

Jeg bruker stort sett kun amazon.co.uk. De er billige, lar brukerne sette karakter på varene, har det meste fra bøker til spill og er relativt raske for en engelsk butikk. I tillegg kan de i noen tilfeller sende brukte varer til Norge.

Skrevet
For å få sendt til et land annen en UK. må du forandre valutaen til Euro på play.com.

Jeg må innrømme at jeg ikke har testet nå i det siste å betale med pund, men jeg måtte ihvertfall bytte til euro forrige gang jeg prøvde. (Over et år siden)

Skrevet

Jeg har kjøpt fra Play.com nå. Virket billige der. Men må jeg betale TOLL på dette? Hvis spillet koster mer enn 200. Hvis jeg må det, blir det jo ikke aktuelt å kjøpe derfra igjen.

Skrevet

Det er klart du må det, det gjelder fra alle utendlandske spillbutikker. Men, det å kjøpe spill til under 200-lappen, noe du finner mye mer av i utlandet, er ikke noe problem :)

Skrevet
Kjøpte to spill derfra igår. Håper de kommer raskt!:D

Ville ikke satsa store beløpet på at det kommer alt for fort.

Venter selv på 2 pakker. Har lest at det kan ta sin tid fra play, alt fra 3 dager til 3 uker.

Posted: 23/09/2009 og 22/09/2009, men de dukker nok snart opp.:)

Skrevet
Jeg har kjøpt fra Play.com nå. Virket billige der. Men må jeg betale TOLL på dette? Hvis spillet koster mer enn 200. Hvis jeg må det, blir det jo ikke aktuelt å kjøpe derfra igjen.

Ikkje alltid det lønner seg å kjøpe spel frå utlandet til over 200 kroner.

Eit spel som kostar 200 kroner på Play.com vil totalt koste:

200*1,25 = 250 + 90 = 340 kroner. 25% moms og 90 kroner i behandlingsgebyr til Posten

Du kan sjølvsagt være heldig og få pakken gjennom tollen utan at den blir plukka opp, men du må alltid ta utgangspunkt i at du må betale moms.

Av norske butikkar er Absoluttspill.no rimelige. Bruk prisguide.no eller spillpriser.no.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har testet nå i det siste å betale med pund, men jeg måtte ihvertfall bytte til euro forrige gang jeg prøvde. (Over et år siden)

De har noen sånne perioder innimellom. For øyeblikket er det som nevnt at bruktvarer ikke sendes utenfor UK med mindre man velger Euro (og selv da er det noen som ikke sendes). Så pund virker fint for øyeblikket (tror de endrer på dette ved ekstreme kurssvinginger).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...