Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - k.n.b - Nikkor 105mm f/1.8 AIS

Anbefalte innlegg

Skrevet
8. Oktober

Spotlights

Siden kreativiteten har tatt pause, viser jeg her hvor spot'en fra i går kom fra. I dag lyste de grønt av en eller annen grunn.

Flott den også..fortsatt kreativt :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Takk for det Randi. Med lite kreativt, mente jeg jo det faktum at jeg benyttet meg av samme motiv dagen før. Endret av k.n.b
Skrevet
Takk for det Randi. Med lite kreativt, mente jeg jo det faktum at jeg benyttet meg av samme motiv dagen før.

:!: :!: Ja, nettopp det var jo kreativt..

Skrevet

d0ppler: Jeg burde nok lagt med bruksanvisning: Må kun sees i edru tilstand! Ellers takk for kommentar til både i dag og i går.

iamluka: Det er korrekt, det er et opp/ned-bilde som er snudd på hodet. Denne varianten (av alle de jeg tok) ble foretrukket nettopp på grunn av at det sto noen gunstig plassert her. Takk for kommentar.

RandiA: OK, når du sier det så. :D

Skrevet
6. Oktober

Barberkost

Fikk høre at denne het elefantfot her i husholdningen, men etter å ha googlet litt ser ikke det ut til å stemme. Noen som vet...?

Det norske navnet på planten er løvetunge.

Skrevet

9. var kreativt! Morsomt å se et originalt (i hvert fall for meg :p) bilde av operaen! Og fine farger. Jeg hadde kanskje likt det enda bedre dersom det var kroppet ørlite mer nederst, men det er bare kanskje ;)

Skrevet

Ildhode: Takker for den der Ildhode.

OyvindHM: Jeg kan nesten ikke croppe mer nederst, det blir for trangt for de stakkars personene som står der. Kan du si noe om årsaken til at du ønsker å kappe av litt, jeg kan tenke meg flere grunner egentlig? Takk for kommentar.

Wikipedersen: Takk Wiki.

Skrevet

Endelig et originalt bilde av operaen. Det må vel ha vært fristende å gå for det klassiske operabildet? Men, det er bra du ikke gjorde det. For dette var veldig bra!

Skrevet (endret)

jonas27389: Jeg hadde et "klassisk" operabilde i fjorårets Oktoberfest. Samt et par varianter i årets Aprilfest. Så jeg måtte finne på noe annet nå.

Bykatt/Gia: Du må ikke svirre 100 ganger rundt før du ser på bilder. ;)

Takk for kommentar fra dere begge.

Endret av k.n.b
Skrevet

Herlige farger på operabildet! Kanskje litt mye blått i toppen, men det eneste alternativet er vel å kutte på venstresiden og det er ikke så fristende...

Pent lys på dagens enkle høstmotiv. Bildet løftes av den elegante fargeinndelingen i bakgrunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...