Gå til innhold

Philips utvider TV-sortimentet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten motsigelse her?

 

"9600-serien inneholder LCD-modeller med tradisjonelt CCFL-basert baklys og kommer i størrelsene 32", 37", 40 og 47". Oppdateringsfrekvensen er 100 Hz og responstiden oppgitt til 2 ms. 42-tommeren i serien prises i skrivende stund fra 13500 kroner inkl. mva."

 

Inneholder 9600-serien en 42", eller er det typo?

 

Ellers har jeg tilgode å se på en Philips-tv med Ambilight. Fungerer det like bra som Philips påstår?

 

Tord

Lenke til kommentar

Tror TVen er i børsta alu utifra det jeg har hørt, så den ser sikkert lekrere ut i virkeligheten. Ser hvertfall bedre en denne plast pianolakk looken som absolutt alle andre TVer kommer med for tiden.

 

Ellers så synes jeg ambilight er awesome, uansett hva bildenerdene sier! Det skaper stemning.

Lenke til kommentar

Slenger meg på skrytet av ambilight, det er virkelig en helt genial teknologi. Stemningskaper til tusen!

 

I 9700-serien finner vi LCD-skjermer med LED-basert baklys og lokal dimming. Ifølge Philips benytter skjermene mer enn 1000 LED-dioder. Oppdateringsfrekvensen er 200 Hz, responstiden kun 1 ms og tilgjengelige størrelser er 46" og 52". For mer info, besøk Philips' nettsider.

 

9700 serien skal også bli tilgjengelig i 40", den heter 40PFL9704H. Det ser ikke ut til at den er oppført på hjemmesiden enda, men Philips har den oppført her. I tillegg har noen få nettbutikker (f. eks. elkjøp) den listet opp.

 

46PFL9704H/12 vant forøvrig Eisa prisen for beste LCD TV 2009/2010:

 

European LCD-TV 2009-2010 -> Philips 46PFL9704H/12

 

Competition in the LCD display market is tough, but Philips once again offers a masterpiece for moving pictures. With its backlight now using 224 LED segments and local dimming, the 46PFL9704H/12 will amaze viewers with the deepest blacks ever, making for an impressive picture with high contrast. Thanks to Philips ‘Perfect Natural Motion’ correction system, sharpness of detail is unsurpassed even in scenes with vertical movement. Philips’ unique Setup Assistant makes it easy to find your favourite picture settings, and the set is well-prepared for online Internet use. Some useful websites are pre-installed, but after browsing the whole Internet, you can store favourite places as shortcut icons. With a USB connection or DLNA, you can bring your own media files to the screen from your PC, media server or memory card. Philips’ 46PFL9704H/12 is the most exciting entertainment centre for any home, its great picture performance complemented by Philips amazing Ambilight feature.

 

http://www.eisa.eu/awards/video

Endret av miCro
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...