Gå til innhold

Vil du prøve nye prisguide?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne gjerne tenkt meg ENDA flere valg. Her om dagen skulle jeg lete etter nytt minne. men det tok tid å finne fordi du kun kan velge minimumsverdier, og der alt over det kommer opp. Eller hvis jeg vil ha en cpu med maks 25W, så kommer alle cpu'er fra 25W og over.

 

Ellers er selvfølgelig optimalisering av kode og å få opp søkehastigheten noe jeg ser veldig frem til.

 

Ja, og når jeg søker på produkt i søkefeltet (skriver inn), så kommer bare linker til diverse produkter i butikker. Skulle heller gjerne sett at det gikk å klikke på en link som førte meg til prisguidens produktside, hvor jeg kan sammeligne pris osv...

 

Bedre sammenligningsmuligheter, bedre oppsett av kommentarer, mindre bruk av faner (prisguiden tar jo vanvittig liten plass på skjermen) og linker til produktvideoer på youtube og lignende hadde vært knall.

 

kommer sikkert på mer etterhvert. Håper jeg får bli med i beta-testingen slik at jeg lettere kan få frem mine meninger :thumbup:

Lenke til kommentar

Når man søker etter et produkt, så sorterer jeg etter pris og når den dyreste har passert kommer det 700 produkter med prisen 0,- som ikke finnes noe sted.

 

Hva er dette? utdaterte ting? Gir det noe mening eller har det en grunn.

 

Jeg skjønner i hvert fll ikke at dette kan være i veien på noen som helst måte, ettersom de ikke blander seg inn blandt produktene som fortsatt er på markedet.

 

Enig med det, eneste kjipe er på noen produkter får man 41 sider treff, så skal man finne en til 6000 så må man bla i 14 sider med 0,- Men det er ikke noe problem.

Endret av War
Lenke til kommentar
Når man søker etter et produkt, så sorterer jeg etter pris og når den dyreste har passert kommer det 700 produkter med prisen 0,- som ikke finnes noe sted.

 

Hva er dette? utdaterte ting? Gir det noe mening eller har det en grunn.

 

Det er faktisk ganske kjekt at det er utdaterte produkter der. På den måten kan man finne informasjon, bilde osv av ting man for eksempel har liggende, men ikke husker helt hvilke funksjoner har osv.

 

Jeg skjønner i hvert fll ikke at dette kan være i veien på noen som helst måte, ettersom de ikke blander seg inn blandt produktene som fortsatt er på markedet.

Lenke til kommentar

Nå er det heller ikke alltid utdaterte produkter, men interessante nye produkter som norske nettbutikker av en eller annen grunn ikke tar inn.

 

F.eks. Enermax PSU, Nexus PSU (hvor verdens mest støysvake PSU for HTPC finnes). Og prisen er da ikke 0, de er oppgitt med "ingen pris" og kommer bakerst i lista.

 

Håper til de grader at prisguiden fremdeles legger inn slike gode produkter, selv om nettbutikkene har en tendens til kun å holde seg til et begrenset utvalg med produkter

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...