Gå til innhold

Barbara.no i ny drakt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra jobba og gratulerer, Mohammed, og alle dere andre på barbara.no (Erlend Halvorsen med nye designet). Jeg vil si at du (/dere) fremstår som den kanskje mest seriøse og profesjonelle av søstersidene (sammen med hw.no, kanskje). Virker som om det er mye hard jobbing som ligger bak. Fortsett sånn!

 

Nok en gang; gratulerer med nytt, lekkert design!

 

mvh

Eivind

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke lage html som validerer?

 

Siste fra forum og siste fra bruktmarkede lenkene er hvite (i MSIE) hos meg, og nesten uleselige mot den lyse bakgrunnen. I Opera 7.11 er siste fra forumet lenkene blå og enklere å lese, siste fra bruktmarkede lenkene er også her hvite.

 

Ellers fint design.

Lenke til kommentar
Bra jobba og gratulerer, Mohammed, og alle dere andre på barbara.no (Erlend Halvorsen med nye designet). Jeg vil si at du (/dere) fremstår som den kanskje mest seriøse og profesjonelle av søstersidene (sammen med hw.no, kanskje). Virker som om det er mye hard jobbing som ligger bak. Fortsett sånn!

 

Nok en gang; gratulerer med nytt, lekkert design!

 

mvh

Eivind

 

Takk! Godt å høre at "hard works pays off".

Lenke til kommentar

En ting... På toppen av forumvinduet her er det en helt annen blåfarge enn på resten av siden. Hadde det vært mulig å få den endret til den samme som er på resten av siden? Og kan ikke knappene (Hjelp, Søk, Medlemsliste, Grupper osv...) ligge i venstre bar sånn som på hw sin forumversjon?

 

>> Det kan jeg ikke ordne. Det er Amund Espelien som styrer med dette. Men jeg skal si i fra til han. Er helt enig med deg selvsagt.

Lenke til kommentar
Bra jobba og gratulerer, Mohammed, og alle dere andre på barbara.no (Erlend Halvorsen med nye designet). Jeg vil si at du (/dere) fremstår som den kanskje mest seriøse og profesjonelle av søstersidene (sammen med hw.no, kanskje). Virker som om det er mye hard jobbing som ligger bak. Fortsett sånn!

 

 

jepp, det er godt at dere finnes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...