Gå til innhold

Barbara.no i ny drakt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig bra design, ble overrasket når jeg kom inn på siden i dag. Siden funker perfekt med Opera, det er jo bra :D. Det eneste som jeg ikke likte så mye var fargen på skriften på Siste fra Forum & Siste fra Bruktmarked. Hvitfargen blir ikke så lett å lese med den lyseblå fargen i bakgrunnen. Kanskje det bare er LCD skjermen min da, men tror nå ikke det. Hvis den skrifta hadde fått en mørkere farge hadde den nok vært lettere å lese.

Keep up the good work! :woot:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvorfor det heter barbara men la meg "take a guess"...

I url'er var det inntil nylig ikke mulig å skrive æ,ø,å osv altså ble det "barbar". Barbar ver germanske krigere og det er jo ikke så hyggelig så da høres det mye hyggeligere ut med jentenavnet "barbara"...

var det riktig???

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorfor det heter barbara men la meg "take a guess"...  

I url'er var det inntil nylig ikke mulig å skrive æ,ø,å osv altså ble det "barbar". Barbar ver germanske krigere og det er jo ikke så hyggelig så da høres det mye hyggeligere ut med jentenavnet "barbara"...

var det riktig???

 

Hehe, nei.

Lenke til kommentar
337-Zonic"]Fikset, bedre nå?

Ja det var bedre, nå er vel designet så godt som perfekt eller hva? Jeg har ikke merket noe annet dårlig :wink:

 

Designet er langt i fra ferdig. Først skal vi overføre alle eldre artikler over i det nye designet. Som mange har lagt merke til har de artiklene som har blitt overført i det nye designet blitt frisket opp også. Grafer, resultater, spesifikasjoner og tekst har blitt pusset opp (skrivefeil etc.).

 

Når dette er på plass skal vi lansere en rekke spennende nettjenester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...