Gå til innhold

Microsoft kjøper EA?


Anbefalte innlegg

Ser ut i fra denne artikkelen: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=580266

 

At det ryktes at Microsoft er på jakt etter EA. Vil ikke dette ha enorme konsekvenser for spillindustrien? Man vil jo bli tvunget over på xbox om dette blir en realitet. Sikker på at ni av de ti siste spillene jeg spilte på PS3-en min er gitt ut av EA.

 

Finnes det kanskje en tråd om dette fra før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir en tragisk dag for PS3 eiere om EA blir kjøpt opp.

 

Det tror jeg og. Tenk om fifa 2011 blir eksklusivt til xbox.

 

Microsoft vil selvsagt tjene mest mulig penger. Men spørsmålet er om de gjør det ved å stjele et par millioner kunder fra Sony. Det vil også bli mye enklere å programmere spillene hvis de bare skal gis ut på en konsoll.

 

Vil være fordeler og ulemper med dette. Men som PS3-bruker håper jeg ikke at jeg tvinges over på xbox ved neste generasjons konsoll.

Lenke til kommentar

Ja det er din mening. Men spillene fra EA er noen av de mest populære spillene i spillverdenen. De mest populære kommer det nye av hvert år også(Fifa,NFS,osv.). Så hva de skal med EA er et idiotisk spørsmål.. Bare fordi du ikke liker sportspill og NFS betyr ikke det at andre ikke liker det.. FIFA har en gigantisk fanskare..

Endret av Berbastic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...