Gå til innhold

Mahmoud Ahmadinejad fornekter holocaust på ny. Hva mener du?


Hva mener du om holocaustfornektelse?  

351 stemmer

  1. 1. Bør det være tillatt å fornekte holocaust?

    • Ja
      246
    • Nei
      95
    • Ingen formening/Vet ikke
      11
  2. 2. Bør det være tillatt å kritisere Staten Israel for å missbruke betydningen av holocaust?

    • Ja
      298
    • Nei
      32
    • Ingen formening/Vet ikke
      22
  3. 3. Bør Ahmadinejads uttalelser få reaksjoner fra verdenssamfunnet?

    • Ja
      215
    • Nei
      90
    • Ingen formening/Vet ikke
      47


Anbefalte innlegg

Det fins ikke et eneste tysk dokument fra krigen som beskriver gassing av jøder, eller at jøder ble behandlet noe verre enn andre.

 

Jødeforfølgelsene

 

Allerede i Mein Kampf fra 1924 antydet Hitler et ønske om å utrydde alle jøder. Etter maktovertakelsen viste Hitlers og nasjonalsosialistenes antisemittisme seg først som åpen diskriminering av jøder og konfiskering av deres eiendom, og førte i løpet av annen verdenskrig til den såkalte «endelige løsning på jødespørsmålet» som kostet rundt seks millioner europeiske jøder livet.

 

Bare dager etter hans store seier i riksdagen forordnet han en endags boikott av alle jødiske forretninger (1. april 1933). Dette var hans svar på den angivelige utenlandske jødiske skrekkpropagandaen. Deretter fulgte forordninger og nye lover som innskrenket jødenes borgerrettigheter alt mer, og degraderte dem til 2.-klasses borgere. En tidlig lovendring forordnet at alle jøder i embetsverket ble oppsagt. Også jøders øvrige vanlige yrkesutøvelse ble etter hvert mer og mer vanskelig. For eksempel fikk jødiske leger kun ha jødiske pasienter. Og det var i tillegg yrker som de ble helt utelukket fra.

De åpent rasistiske «Nürnberglovene» fra 1935 berøvet jødene fullstendig deres statsborgerlige rettigheter. Blant annet ble ekteskap mellom jøder og ikke-jøder forbudt, og kjønnslig omgang mellom jøder og andre ble definert som «raseskjending» og var straffbart. Stat og politi fremmet såkalte arianiseringer, dvs. overdragelse av jødiske foretak til ikke-jøder på vilkår som var særdeles gunstige for de nye eierne. Utvandringsvillige jøder ble pålagt en «riksfluktsskatt», der de måtte gi fra seg mesteparten av det lille de måtte sitte igjen med etter arianiseringen av deres eiendom. I førkrigstiden kulminerte jødeforfølgelsene med «krystallnatten» mellom 9. og 10. november 1938. Den ble iscenesatt av Joseph Goebbels på oppdrag av Hitler som angivelige «spontane uttrykk for folkets harme». Det resulterte i voldelige angrep på jøder, jødiske menigheter, synagoger og andre jødiske innretninger over hele det tyske rike.

Etter krigsutbruddet i 1939 gikk etterhvert Hitler-regimet over fra å marginalisere og fordrive jødene til en tilintetgjørelsespolitikk. Etter noe tid ble det ikke lenger mulig for tyske jøder å utvandre, og jøder i alle områder som ble direkte okkupert av tyskerne ble utsatt for voldsomme forfølgelser. Fra 1. september 1941 ble alle jøder som var fylt seks år tvunget til å bære en gul Davidsstjerne godt synlig på klærne. Det tilkom også en lang rekke nye diskriminerende og sjikanøse tiltak som, for eksempel, forbud mot å benytte offentlige transportmidler og å eie bil, radio og husdyr.

Etter hvert ble jødene mange steder innenfor de tyske maktområdene tvunget inn i ghettoer eller sendt til konsentrasjonsleirer. Fra 1942 ble det opprettet flere tilintetgjørelsesleirer i det okkuperte Polen, som i Auschwitz-Birkenau og i Majdanek. Her organiserte og gjennomførte man fabrikkmessig avliving av jøder, polakker, russere, sinti, roma og andre.

Hitlers direkte ansvar for disse tiltakene er etter krigen benektet eller betvilt av holocaust-fornektere. Det argument som oftest anføres, er at det ikke finnes noe dokument undertegnet av Hitler med forordning om jødeutryddelse. Men dette argumentet strander i lys av de mange offentlige, og klart dokumenterte, uttalelser fra Hitler (noen av dem nevnt ovenfor), som viser at den tilintetgjørelsespolitikk som hans regjering bedrev var i pakt med hans personlige holdninger og målsetninger. Disse ble ikke bare uttrykt i Mein Kampf, men også i hans tale i Riksdagen den 30. januar 1939, der han fremførte en åpen trussel om, at han i tilfelle det brøt ut krig, ville sørge for «en tilintetgjørelse av den jødiske rase i Europa».

Dessuten finnes det øyenvitneberetninger som setter Hitler i direkte forbindelse også med detaljer ved jødemordmaskineriet. Hans kammertjener Heinz Linge og hans adjutant Otto Günsche sa umiddelbart etter krigen, mens de satt i sovjetisk fangenskap, at Hitler hadde interessert seg «personlig» for utviklingen av gasskamrene. Han skulle til og med ha godkjent modeller og tegninger som ble ham forelagt av Heinrich Himmler, og forordnet at konstruktørene skulle gis «omfattende støtte».

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler

 

Vi vet selvfølgelig begge to hva som er riktig osv. men jeg tror ikke du vil komme gjennom til baltazar uansett hva du viser ham. Han tror vell fortsatt ting som at Illuminati og Satan skal ta over verden og at Jens Stoltenberg sprøyter oss med kjemikalier (Jetstripern på rutefly). Rommvesener og øgler er antagelig også en ganske stor del av hans virkelighet så vis ham hva du vil, han stoler mer på han trettenåringen på youtube enn på noen ordentlig form for dokumentasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fins ikke et eneste tysk dokument fra krigen som beskriver gassing av jøder, eller at jøder ble behandlet noe verre enn andre.

 

Jødeforfølgelsene

 

Allerede i Mein Kampf fra 1924 antydet Hitler et ønske om å utrydde alle jøder. Etter maktovertakelsen viste Hitlers og nasjonalsosialistenes antisemittisme seg først som åpen diskriminering av jøder og konfiskering av deres eiendom, og førte i løpet av annen verdenskrig til den såkalte «endelige løsning på jødespørsmålet» som kostet rundt seks millioner europeiske jøder livet.

 

Bare dager etter hans store seier i riksdagen forordnet han en endags boikott av alle jødiske forretninger (1. april 1933). Dette var hans svar på den angivelige utenlandske jødiske skrekkpropagandaen. Deretter fulgte forordninger og nye lover som innskrenket jødenes borgerrettigheter alt mer, og degraderte dem til 2.-klasses borgere. En tidlig lovendring forordnet at alle jøder i embetsverket ble oppsagt. Også jøders øvrige vanlige yrkesutøvelse ble etter hvert mer og mer vanskelig. For eksempel fikk jødiske leger kun ha jødiske pasienter. Og det var i tillegg yrker som de ble helt utelukket fra.

De åpent rasistiske «Nürnberglovene» fra 1935 berøvet jødene fullstendig deres statsborgerlige rettigheter. Blant annet ble ekteskap mellom jøder og ikke-jøder forbudt, og kjønnslig omgang mellom jøder og andre ble definert som «raseskjending» og var straffbart. Stat og politi fremmet såkalte arianiseringer, dvs. overdragelse av jødiske foretak til ikke-jøder på vilkår som var særdeles gunstige for de nye eierne. Utvandringsvillige jøder ble pålagt en «riksfluktsskatt», der de måtte gi fra seg mesteparten av det lille de måtte sitte igjen med etter arianiseringen av deres eiendom. I førkrigstiden kulminerte jødeforfølgelsene med «krystallnatten» mellom 9. og 10. november 1938. Den ble iscenesatt av Joseph Goebbels på oppdrag av Hitler som angivelige «spontane uttrykk for folkets harme». Det resulterte i voldelige angrep på jøder, jødiske menigheter, synagoger og andre jødiske innretninger over hele det tyske rike.

Etter krigsutbruddet i 1939 gikk etterhvert Hitler-regimet over fra å marginalisere og fordrive jødene til en tilintetgjørelsespolitikk. Etter noe tid ble det ikke lenger mulig for tyske jøder å utvandre, og jøder i alle områder som ble direkte okkupert av tyskerne ble utsatt for voldsomme forfølgelser. Fra 1. september 1941 ble alle jøder som var fylt seks år tvunget til å bære en gul Davidsstjerne godt synlig på klærne. Det tilkom også en lang rekke nye diskriminerende og sjikanøse tiltak som, for eksempel, forbud mot å benytte offentlige transportmidler og å eie bil, radio og husdyr.

Etter hvert ble jødene mange steder innenfor de tyske maktområdene tvunget inn i ghettoer eller sendt til konsentrasjonsleirer. Fra 1942 ble det opprettet flere tilintetgjørelsesleirer i det okkuperte Polen, som i Auschwitz-Birkenau og i Majdanek. Her organiserte og gjennomførte man fabrikkmessig avliving av jøder, polakker, russere, sinti, roma og andre.

Hitlers direkte ansvar for disse tiltakene er etter krigen benektet eller betvilt av holocaust-fornektere. Det argument som oftest anføres, er at det ikke finnes noe dokument undertegnet av Hitler med forordning om jødeutryddelse. Men dette argumentet strander i lys av de mange offentlige, og klart dokumenterte, uttalelser fra Hitler (noen av dem nevnt ovenfor), som viser at den tilintetgjørelsespolitikk som hans regjering bedrev var i pakt med hans personlige holdninger og målsetninger. Disse ble ikke bare uttrykt i Mein Kampf, men også i hans tale i Riksdagen den 30. januar 1939, der han fremførte en åpen trussel om, at han i tilfelle det brøt ut krig, ville sørge for «en tilintetgjørelse av den jødiske rase i Europa».

Dessuten finnes det øyenvitneberetninger som setter Hitler i direkte forbindelse også med detaljer ved jødemordmaskineriet. Hans kammertjener Heinz Linge og hans adjutant Otto Günsche sa umiddelbart etter krigen, mens de satt i sovjetisk fangenskap, at Hitler hadde interessert seg «personlig» for utviklingen av gasskamrene. Han skulle til og med ha godkjent modeller og tegninger som ble ham forelagt av Heinrich Himmler, og forordnet at konstruktørene skulle gis «omfattende støtte».

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler

 

 

Wikipedia er ikke troverdig i dette. Wikipedia er en del av jødisk media.

 

Har du lest mein kampf ?

 

Og har du lest noe av dokumentasjonen jeg la ut ?

 

Sannheten er at jødene hadde en rekke privilegier i Tyskland, og de begynte ikke å bli upopulære før verdens jøder erklerte krig mot Tyskland og startet en verdensomspennende boykott av Tyskland og tyske varer.

 

Nasjonalsosialismen var ikke noe spesielt imot jødene, for nasjonalsosialimen er en del av den sosialistiske bevegelse, og sosialismen ble skapt av jøder.

Ordet "antisemittisme" er forøvrig et ord som jødene har funnet opp for å stoppe all kritikk.

Men jødene er jo ikke engang semitter, så dette ordet kan de jo ikke bruke uansett, og spesiellt ikke mot oss som er semitter.

 

 

Anti-Semitism: The word anti-Semitism was an invention; H.H. Beamish, in a New York address, October 30 ‑ November 1, 1937: "In 1848 the word ‘anti‑Semitic’ was invented by the Jews to prevent the use of the word ‘Jew.’ The right word for them is ‘Jew’"

 

"Ever since the Jews invented the libel charge of 'anti-Semitism' in the 1880s (The word 'anti-Semitism' was first printed in 1880.' The Jewish Encyclopedia, Vol. I (1901), p. 641), it has been built up with Jewish money, organizations, propaganda, and lies (such as the Holocaust- Holohoax), so that now the word is like snake venom which paralyzes one's nervous system. Even the mention of the word 'Jew' is shunned unless used in a most favorable and positive context." (Charles A. Weisman, Who is Esau-Edom?, p. 63).

 

Jeg var forøvrig litt upresis i min påstand om at det ikke fins et eneste dokument som beskriver gassing av jøder . Det fins selvfølgelig mange forfalskede dokumenter som beskriver gassing av jøder.

Så det jeg skulle ha skrevet var selvfølgelig at det ikke finnes et neste ekte dokument som beskriver gassing av jøder .

 

Zionistjødene kom ut fra krigen som seierherrer, det ville jo være direkte tåpelig av dem om de ikke sørget for å forfalske historien slik at de selv ble fremstilt på best mulig måte, og deres ærklærte fiender ble fremstilt på verst mulig måte.

 

Jeg tror også det kunne være en god ide om du leste den dokumentasjonen jeg legger ut.

De fleste her er så ivrige etter å kritisere meg at de går ut og fordømmer det jeg skriver uten å tenke noe over det og uten å lese det eller se på det jeg legger ut av dokumentasjon

Lenke til kommentar

Det fins ikke et eneste tysk dokument fra krigen som beskriver gassing av jøder, eller at jøder ble behandlet noe verre enn andre.

 

Jødeforfølgelsene

 

Allerede i Mein Kampf fra 1924 antydet Hitler et ønske om å utrydde alle jøder. Etter maktovertakelsen viste Hitlers og nasjonalsosialistenes antisemittisme seg først som åpen diskriminering av jøder og konfiskering av deres eiendom, og førte i løpet av annen verdenskrig til den såkalte «endelige løsning på jødespørsmålet» som kostet rundt seks millioner europeiske jøder livet.

 

Bare dager etter hans store seier i riksdagen forordnet han en endags boikott av alle jødiske forretninger (1. april 1933). Dette var hans svar på den angivelige utenlandske jødiske skrekkpropagandaen. Deretter fulgte forordninger og nye lover som innskrenket jødenes borgerrettigheter alt mer, og degraderte dem til 2.-klasses borgere. En tidlig lovendring forordnet at alle jøder i embetsverket ble oppsagt. Også jøders øvrige vanlige yrkesutøvelse ble etter hvert mer og mer vanskelig. For eksempel fikk jødiske leger kun ha jødiske pasienter. Og det var i tillegg yrker som de ble helt utelukket fra.

De åpent rasistiske «Nürnberglovene» fra 1935 berøvet jødene fullstendig deres statsborgerlige rettigheter. Blant annet ble ekteskap mellom jøder og ikke-jøder forbudt, og kjønnslig omgang mellom jøder og andre ble definert som «raseskjending» og var straffbart. Stat og politi fremmet såkalte arianiseringer, dvs. overdragelse av jødiske foretak til ikke-jøder på vilkår som var særdeles gunstige for de nye eierne. Utvandringsvillige jøder ble pålagt en «riksfluktsskatt», der de måtte gi fra seg mesteparten av det lille de måtte sitte igjen med etter arianiseringen av deres eiendom. I førkrigstiden kulminerte jødeforfølgelsene med «krystallnatten» mellom 9. og 10. november 1938. Den ble iscenesatt av Joseph Goebbels på oppdrag av Hitler som angivelige «spontane uttrykk for folkets harme». Det resulterte i voldelige angrep på jøder, jødiske menigheter, synagoger og andre jødiske innretninger over hele det tyske rike.

Etter krigsutbruddet i 1939 gikk etterhvert Hitler-regimet over fra å marginalisere og fordrive jødene til en tilintetgjørelsespolitikk. Etter noe tid ble det ikke lenger mulig for tyske jøder å utvandre, og jøder i alle områder som ble direkte okkupert av tyskerne ble utsatt for voldsomme forfølgelser. Fra 1. september 1941 ble alle jøder som var fylt seks år tvunget til å bære en gul Davidsstjerne godt synlig på klærne. Det tilkom også en lang rekke nye diskriminerende og sjikanøse tiltak som, for eksempel, forbud mot å benytte offentlige transportmidler og å eie bil, radio og husdyr.

Etter hvert ble jødene mange steder innenfor de tyske maktområdene tvunget inn i ghettoer eller sendt til konsentrasjonsleirer. Fra 1942 ble det opprettet flere tilintetgjørelsesleirer i det okkuperte Polen, som i Auschwitz-Birkenau og i Majdanek. Her organiserte og gjennomførte man fabrikkmessig avliving av jøder, polakker, russere, sinti, roma og andre.

Hitlers direkte ansvar for disse tiltakene er etter krigen benektet eller betvilt av holocaust-fornektere. Det argument som oftest anføres, er at det ikke finnes noe dokument undertegnet av Hitler med forordning om jødeutryddelse. Men dette argumentet strander i lys av de mange offentlige, og klart dokumenterte, uttalelser fra Hitler (noen av dem nevnt ovenfor), som viser at den tilintetgjørelsespolitikk som hans regjering bedrev var i pakt med hans personlige holdninger og målsetninger. Disse ble ikke bare uttrykt i Mein Kampf, men også i hans tale i Riksdagen den 30. januar 1939, der han fremførte en åpen trussel om, at han i tilfelle det brøt ut krig, ville sørge for «en tilintetgjørelse av den jødiske rase i Europa».

Dessuten finnes det øyenvitneberetninger som setter Hitler i direkte forbindelse også med detaljer ved jødemordmaskineriet. Hans kammertjener Heinz Linge og hans adjutant Otto Günsche sa umiddelbart etter krigen, mens de satt i sovjetisk fangenskap, at Hitler hadde interessert seg «personlig» for utviklingen av gasskamrene. Han skulle til og med ha godkjent modeller og tegninger som ble ham forelagt av Heinrich Himmler, og forordnet at konstruktørene skulle gis «omfattende støtte».

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler

 

Vi vet selvfølgelig begge to hva som er riktig osv. men jeg tror ikke du vil komme gjennom til baltazar uansett hva du viser ham. Han tror vell fortsatt ting som at Illuminati og Satan skal ta over verden og at Jens Stoltenberg sprøyter oss med kjemikalier (Jetstripern på rutefly). Rommvesener og øgler er antagelig også en ganske stor del av hans virkelighet så vis ham hva du vil, han stoler mer på han trettenåringen på youtube enn på noen ordentlig form for dokumentasjon.

 

Dere tror dere vet hva som er riktig. Men vet dere nå virkelig det ?

Hvilken garanti har du for at det du lærer på en sosialistisk skole i dag er riktig ?

Sosialister har en egen agenda de vil fremme i henhold til sin ideologi. Det samme har jødene, som har skapt sosialismen nettopp for å fremme sin ideologi.

 

Jeg har ikke på noe tidspunkt påstått at Jens Stoltenberg sprøyter oss med kjemikalier eller at jetstripen fra rutefly er kjemikalier.

De sprøyter kjemikalier fra luften, men dette er ikke jetstriper og det er heller ikke Stoltenberg som gjør det, han har bare godkjent det.

 

Jeg vet heller ikke om noen trettenåring på youtube,eller de romvesenene og øglene du nevner. Så dette har du nok funnet opp selv.

Lenke til kommentar

I det tilfellet er det tragisk, men hva med å bidra med å holde et litt høyere nivå selv... ;)

 

Som sagt, diskutert flere ganger med vedkommende. Derfor legger jeg meg ikke inn i en ny diskusjon med ham nå der, som du ser, alle troverdige kilder er "styrt av NWO" og bare youtube er troverdig. Synes ikke det er ufint å påpeke dette, tenkte at du sikkert ikke heller hadde særlig interesse i å diskutere under de premissene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I det tilfellet er det tragisk, men hva med å bidra med å holde et litt høyere nivå selv... ;)

 

Som sagt, diskutert flere ganger med vedkommende. Derfor legger jeg meg ikke inn i en ny diskusjon med ham nå der, som du ser, alle troverdige kilder er "styrt av NWO" og bare youtube er troverdig. Synes ikke det er ufint å påpeke dette, tenkte at du sikkert ikke heller hadde særlig interesse i å diskutere under de premissene. :)

 

Du vi ikke diskutere med meg fordi du vil ikke innrømme hverken for deg selv eller andre at du har trodd på, og forsvart en stor løgn i mange år.

Du har heller ikke noen argumenter eller troverdig dokumentasjon for din sak. Derfor velger du åbare å komme med enkle,lett hånlige kommentarer til det jeg skriver.

Men innerst inne vet du likevel at jeg har rett, du har bare ikke mot nok til å innrømme det.

 

Jeg har også trodd på løgnene jødene har servert oss og forsvart dem i mange år så jeg vet at det er vanskelig å snu.

Jeg har bare ikke samvittighet til å fortsette med å forsvare jødenes løgner når jeg nå vet at det er løgner.

 

Jeg har forøvrig ikke påstått at youtube er troverdig i seg selv, det er mange som legger ut videoer på youtube, mye er useriøst. men mye er også seriøst og viktig iformasjon.

Men man må plukke ut og kryssjekke mye av det som ligger på youtube også, om du da ikke vet hvor det kommer fra.

Men jeg bruker jo også annen dokumentasjon enn youtubevideoer, men du bryr deg jo ikke om det heller.

 

Siden du nevnte NWO så vil jeg oppfordre deg til å tenke over et par ting.

Om det nå var slik at jødene jobbet for å overta verden, tror du ikke at de da ville sørge for å kontrollere media,skrive bare positive ting om seg selv samt nedsettende om sine fiender og forfalske historien for å oppnå sympati og skape et best mulig bilde av jøder, samt et så darlig bilde som mulig av sine erklerte fiender for å stoppe all kritikk og motforestillinger jøder, for lette jobben med å overta verden ?

 

Det ville jo ikke være serlig smart om de skrev sannheten om hva de drev med slik at alle kunne se det.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet jo egentlig at jødene driver og tar over verden, jeg liker bare ikke å innrømme det.

 

Jeg vil du skal tenke over en ting: Om det nå var slik at bamsemums jobbet for å overta verden, tror du ikke at de da ville sørge for å kontrollere media,skrive bare positive ting om seg selv samt nedsettende om sine fiender og forfalske historien for å oppnå sympati og skape et best mulig bilde av bamsemums, samt et så darlig bilde som mulig av sine erklerte fiender for å stoppe all kritikk og motforestillinger mot bamsemums, for lette jobben med å overta verden ?

 

Altså, står vi ovenfor en enorm trussel fra bamsemums?

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar

Ja jeg vet jo egentlig at jødene driver og tar over verden, jeg liker bare ikke å innrømme det.

 

Jeg vil du skal tenke over en ting: Om det nå var slik at bamsemums jobbet for å overta verden, tror du ikke at de da ville sørge for å kontrollere media,skrive bare positive ting om seg selv samt nedsettende om sine fiender og forfalske historien for å oppnå sympati og skape et best mulig bilde av bamsemums, samt et så darlig bilde som mulig av sine erklerte fiender for å stoppe all kritikk og motforestillinger mot bamsemums, for lette jobben med å overta verden ?

 

Hva med å være litt seriøs for en gangs skyld ?

 

Du kunne jo også prøve å tenke litt selv til en forandring og ikke bare bevisstløst godta det du blir fortalt gjennom offisiell jødisk kontrollert media og deretter følge flokken mot stupet.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet jo egentlig at jødene driver og tar over verden, jeg liker bare ikke å innrømme det.

 

Jeg vil du skal tenke over en ting: Om det nå var slik at bamsemums jobbet for å overta verden, tror du ikke at de da ville sørge for å kontrollere media,skrive bare positive ting om seg selv samt nedsettende om sine fiender og forfalske historien for å oppnå sympati og skape et best mulig bilde av bamsemums, samt et så darlig bilde som mulig av sine erklerte fiender for å stoppe all kritikk og motforestillinger mot bamsemums, for lette jobben med å overta verden ?

 

Hva med å være litt seriøs for en gangs skyld ?

 

Du kunne jo også prøve å tenke litt selv til en forandring og ikke bare bevisstløst godta det du blir fortalt gjennom offisiell jødisk kontrollert media og deretter følge flokken mot stupet.

 

Hvordan dskutere med en person som ikke annser noen andre kilder enn en håndfull youtubefilmer og skriv på internett som troverdig? Hva kan jeg si til deg som får deg til å endre mening? Jeg vet at hvis du kom med bevis til meg på at NATO sprayet oss for å drepe oss og NWO ønsket å ta over verden skulle jeg vert den første til å hive meg med i kampen. Men, som sagt før, du kommer ikke med noe mer troverdig enn de som mener at jorden er flat eller de som mener at CIA sender radiomeldinger gjennom gjekslene sine.

 

Du ber meg tenke selv, og det er jo nettop det jeg gjør. Jeg er veldig kritisk til norske medier fordi det er så mange som hører hjemme på venstresiden som er jornalister og at mediebildet farges veldig av dette. Jeg er kritisk til mye av det våre politikere gjør og har etterhvert mindre og mindre respekt for dem. Men samtidig som du ber meg tenke selv og ikke følge saueflokken, vil du ha meg til å ta det du sier for god fisk, uten noe i nærheten av ett bevis. På fks. Nyhetsspeilet.no vil du finne myriader av mennesker med forskjellige oppfatninger, mange strider mot hverandre. Noen tror på illuminati, noen vet at Obama har vert i forbindelse med romvesener osv. Alle vil kalle deg blind og mene at du følger flokken osv. når du ikke tror på deres historier. Også om du tror på noen andre enn denne personens historier. Det er jo så åpenbart ikkesant?

 

hvordan er det å ikke blindt godta dine påstander uten noen dokumentasjon å blinddt følge flokken og media?

 

Bamsemumskonspirasjonen er i samme gate som din argumentasjon. Ved å forkaste alle annerkjente kilder og kun godta de som støtter opp om din egen tanke kan du hevde hva som helst, fra bamsemums til at månen er en ost. All dokumentasjon, inkludert forskning, er feilinformasjon fra fienden. Vi kaller det gjerne å være paranoid men jeg tror faktisk det ikke er så langt. Jeg tror det har med hva man vil tro på.

Lenke til kommentar

Wikipedia er en del av jødisk media.

 

Det vil jeg ha kilde på!

 

Vel, jeg har vel neppe noen dokumentasjon her som du vil godta. For jødisk kontrollert offisiell media vil vel neppe fortelle oss at den er kontrollert av jøder.

 

Men wikipedia er grunnlagt av jøder og drives av jøder.

 

Wikipedia´s Jewish founders - Wales and Sanger

 

From all the available information it appears Wikipedia was started by two Jews, one a programmer, and the other an 'Adult Site' operator.

 

 

 

The origins are in a project called Nupedia launched in March 2000 by Jimmy Wales and Larry Sanger.

 

The Jew Jimmy Wales (actually James Wales, or also known as "Jimbo"), with riches from his time as an options trader, became an Internet entrepreneur and decided to create a free, online encyclopedia. He recruited the Jew Larry Sanger, who was finishing a Ph.D. in philosophy at the Ohio State University - whom Wales knew from their joint participation in online mailing lists and Usenet discussion groups - to become the paid editor in chief. Wales’s company Bomis, an Internet search portal and a vendor of online “erotic images” (featuring the Bomis Babe Report), picked up the tab initially.

 

The Jewish computer programmer Ben Kovitz is the one who suggested to Larry Sanger, Nupedia's editor-in-chief, to transfer the online encyclopedia to a wiki support. Larry and Jimmy Wales accepted and from that time, Wikipedia took over Nupedia and became a huge success.

 

Larry Sanger, one of the two recognized cofounders, is openly Jewish. In their rabblings of what different famous Jews are doing The Jewish Chronicle mentions Sanger in an article "Larry Sanger... creates a new Wikipedia", The Jewish Chronicle, 26 October 2006, p. 10.

 

Wales is presently in charge. Sanger left in 2002, and is a professor/lecturer at Ohio State.

 

Heer er også noen linker for dem som er interessert

 

http://www.globalresearch.ca/PrintArticle.php?articleId=8784

 

http://www.liveleak.com/view?i=d0f_1288889190

 

http://www.henrymakow.com/wikipedia.html

Lenke til kommentar

Baltazar94

 

Med den logikken du legger ut her kan man like gjerne hevde at alle linkene og all innformasjonen du kommer med er lagd/styrt av folk som vil skjule sannheten om holocaust. Du må komme med noe mer troverdige uttalelser enn at jødene ønsker å kontrollere verden. Var faktisk det Hitler brukte som et av argumentene i Mein Kamp.

 

Det første bindet av Mein Kampf («Min kamp») ble skrevet i 1924, mens Hitler sonet fengselsstraff i Landsberg fengsel for ølkjellerkuppet i 1923. Dette bindet ble diktert til Rudolf Hess, som Hitler sonet sammen med, men som imidlertid ikke oppgis som medforfatter. Det var Hitlers mål å gi en fremstilling av hvordan nasjonalsosialismen utviklet seg, og hva dens mål var. Hitler legger til grunn at de fiktive Sions vises protokoller er autentiske. Av disse forfalskede «protokollene» fremgår eksistensen av en jødisk verdenssammensvergelse.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampf

 

Har du hørt om Miklós Nyiszli som var assistent til Josef Mengele? Jeg har selv boken hans "Jeg var dr. Mengeles assistent" hvor han forteller om livet i Auschwitz-Birkenau. (Og en god del andre bøker om krigen og personene også).

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mikl%C3%B3s_Nyiszli

 

Vil du hevde at alt slike folk sier automatisk er løgn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holocaust er en av de best dokumenterte hendelsene i det tyvende århundre.

 

Det spørs om ikke de som nekter å tro det har skjedd gjør et bevisst valg om å fornekte hendelsen for å rettferdiggjøre andre holdninger.

 

Totalt enig i hva du sier. Jeg mener uansett at man burde få lov til å tro og mene hva man vil, og om man skulle ønske å kritisere Israel for det, får man gjøre det. Men om man kan kalle det seriøs kritikk er noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig med deg i at man må få si og mene hva man vil. Skal det være forbudt å betvile holocaust får det også være forbudt å betvile alle andre folkemord opp gjennom historien!

 

Imidlertid mener jeg det er svært seriøst å kritisere Israel for å missbruke betydningen av holocaust såvel som uttrykket "antisemitisme"!

Lenke til kommentar

Wikipedia er en del av jødisk media.

 

Det vil jeg ha kilde på!

 

Vel, jeg har vel neppe noen dokumentasjon her som du vil godta. For jødisk kontrollert offisiell media vil vel neppe fortelle oss at den er kontrollert av jøder.

 

Men wikipedia er grunnlagt av jøder og drives av jøder.

 

Wikipedia´s Jewish founders - Wales and Sanger

 

From all the available information it appears Wikipedia was started by two Jews, one a programmer, and the other an 'Adult Site' operator.

 

 

 

The origins are in a project called Nupedia launched in March 2000 by Jimmy Wales and Larry Sanger.

 

The Jew Jimmy Wales (actually James Wales, or also known as "Jimbo"), with riches from his time as an options trader, became an Internet entrepreneur and decided to create a free, online encyclopedia. He recruited the Jew Larry Sanger, who was finishing a Ph.D. in philosophy at the Ohio State University - whom Wales knew from their joint participation in online mailing lists and Usenet discussion groups - to become the paid editor in chief. Wales’s company Bomis, an Internet search portal and a vendor of online “erotic images” (featuring the Bomis Babe Report), picked up the tab initially.

 

The Jewish computer programmer Ben Kovitz is the one who suggested to Larry Sanger, Nupedia's editor-in-chief, to transfer the online encyclopedia to a wiki support. Larry and Jimmy Wales accepted and from that time, Wikipedia took over Nupedia and became a huge success.

 

Larry Sanger, one of the two recognized cofounders, is openly Jewish. In their rabblings of what different famous Jews are doing The Jewish Chronicle mentions Sanger in an article "Larry Sanger... creates a new Wikipedia", The Jewish Chronicle, 26 October 2006, p. 10.

 

Wales is presently in charge. Sanger left in 2002, and is a professor/lecturer at Ohio State.

 

Heer er også noen linker for dem som er interessert

 

http://www.globalresearch.ca/PrintArticle.php?articleId=8784

 

http://www.liveleak.com/view?i=d0f_1288889190

 

http://www.henrymakow.com/wikipedia.html

 

Og evolusjonsteorien og relativitetsteorien er ateistiske konspirasjoner mot gud?

 

USA er en kristen konspirasjonsorganisasjon mot islam?

 

...

Jeg er enig i at etniske kultur-religioner som jødedom, jehovas vitner og islam er farlig, fordi disse skaper større forskjeller mellom folk i et land en sekulære/sekulariserte religioner som den vestlige kristendommen, jødedom og buddhisme, som bare blir praktisert noen ganger om året, og ikke daglig/ukentlig.

 

Men jødene/muslimene er i all hovedsak vanlige mennesker, ikke heltidspolitikere som arbeider i vanlige yrker om dagen, og konspirerer med hverandre om natten.

Lenke til kommentar

Helt enig der. Og om man missliker det som blir sagt så sterkt kan man jo gjøre som de israelske i FN gjorde da Ahmadinejad snakket om holocaust som løgn i FN og forlate salen. Var det samme amerikanerne og noen andre gjorde da han påsto at 11/09-01 var utført av USA selv. Bedre måte å protestere på det enn å nekte folk å si sin mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...