Gå til innhold

Nytt underforum for resurser (bøker, videoer, kurs, nettsider osv) her på akam?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Opp gjennom årene jeg har vært aktiv her på forum har det nå og da vært etterlyst et underforum for å samle tråder angående bøker, videoer, kurs, nettsider, guider osv. Som det er nå blir de postet i diverse forum, og blir dermed spredd for alle vinder uten noen enkel måte å finne tilbake til.

 

Er det noe respons for dette?

Veldig god idé! Vi har jo en slik for bilderedigering og programvare, men jeg skal se på muligheten for å gjøre den underkategorien til en mer generell kategori som også kan inneholde andre områder. Jeg ser i så fall for meg at det blir som nå - en kategori der eksisterende guider og tips kan opprettes, ikke en kategori der man spør etter sådanne. Vi kan også vurdere å lage samletråder for mer dynamiske temaer som fotobøker og linker. Særlig kan det bli aktuelt om noen tar på seg ansvaret med å oppdatere en førstepost jevnlig.
Lenke til kommentar
Særlig kan det bli aktuelt om noen tar på seg ansvaret med å oppdatere en førstepost jevnlig.

Tror dette er ganske nødvendig for samletråder ja. Når trådene når en viss lengde blir det nesten umulig å finne frem til informasjonen igjen. Jeg har prøvd å finne tilbake til en del nyttig informasjon i chattetråden, men det er så godt som umulig med mindre jeg husker fire-fem nøkkelord og google tilfeldigvis har indeksert de ordene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...