Gå til innhold

Hvem her vil dø en ung manns død?


Mr.Karlsen

Anbefalte innlegg

Litt dristig tema å ta opp men jeg har hatt noen tanker om mine siste dager her på denne jorden siden min mormor opplever en del smerter på sine eldre dager.

 

Hvis du for eksempel fikk en alvorlig kreftdiagnose i en alder av nesten 90, ville du dø lenket til en maskin eller ville du hoppet i fallskjerm uten å dra i pluggen, ville du prøvd deg på en stor bikers jente på baren, ville du rappe en motorsykkel og kjøre den utfor et stup eller over 32 1/2 busser i ett siste gigantisk adrenalinrush for å sleppe unna cellegiften? :p

 

Bare noen løse tanker, jeg kunne bare ikke tenke meg sovne inn lenket til en maskin :S

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dagens gamle, de som har vært i krigen, vært fattige og giftet seg tidlig.

 

Vi som er unge kommer til å bli helt andre som eldre, tenk så mye Hollywood som sitter fast i hjernene våre allerede, tror ikke vi kommer til å være så beherskede som eldre...Ser bare for meg oss som rynkete, cola drikkende, nett surfende og passivt bannende pensjonister :p

Lenke til kommentar

Vil bare klaregjøre at jeg også vil ha en fredfull død :)

 

Bare hvis jeg hadde hatt en dødelig sykdom som ville hatt et smertefullt klimaks og aktiv dødshjelp ikke var lov hadde jeg vurdert og kjøre baklengs i 234 km/t igjennom en brennende ring mens Arnold or Stallone skyter etter meg med to helikoptere....

 

Driver ikke å planlegger min egen død, dette er bare løs samtale ;)

Lenke til kommentar
hoppet i fallskjerm uten å dra i pluggen

Så max chill, dog jeg da ville ha forsikret meg om at jeg landet head first på asfalt. Kjipt å bare slå seg halvdød.

Med tanke på at folk dør av å falle ut fra andre etasje tror jeg nok at 3000 meter skal gjøre jobben uansett hvordan du lander...

 

EDIT: ...sett at du lander på flat mark og ikke trær, busker, vann eller hva det enn måtte være. En 90 år gammel kreftsyk skrott burde nok krepere av sammenstøtet uansett.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Folk som faller fra andre etasje og dør treffer ofte bakken hardt, mens folk overlever fritt fall fra utrolige høyder ved at trær demper fallet, de treffer tak osv.

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/13/491864.html fra 5000 meter

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=557207 fra 3000 meter

 

Tror tanken om dette kan virke fristende som ung, men man vil kanskje dø rolig og verdig når man først er i situasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...