Gå til innhold

Hvordan er det med LOTRO og mobilt brebånd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg går nå på en folkehøgskole for man ikke har tilgang til trådløst nett, så jeg bruker mobilt brebånd fra telenor, hvordan blir dette med patcher osv?

 

EDIT: Jeg tenker da på med Turbo 3G.

 

Det vil ta tid og det kan bli dyrt. Hva annet forventer du ?

Nå har jeg Kveld&Helg, men jeg tenker på å oppgradere, noe vits i det? Og er det mer enn 5GB med patcher hver måned?

 

EDIT: Og hvordan er det med betaling? Er det noe gamecard opplegg, eller noe bankoverføring? Jeg har nemlig bare Visa Electron fra DnB Nor.

 

EDIT 2:

What are the different payment methods available?

(Last updated: 08-08-2007 09:00:29)

We offer a wide variety of payment options for players that include credit card, debit card, bank transfer, ELV, game time cards and PayPal. For further assistance with accounts and billing, please contact the team using this online form: https://cogaccounts.codemasters.com/billing-support.php

 

Ser der at den støtter det jeg trenger, så da går jeg kanskje til innkjøp av spillet.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Så lenge du har mobilt bredbånd med HSDPA-tilgang så vil generelt online-spilling i MMO fungere rimelig bra. Jeg spiller greit WoW over HSDPA ihvertfall.

 

3G er i grenseland, med EDGE sitter du på 500-600 ms konstant som er irriterende, og ikke godt nok til raiding / større pvp-aktiviteter.

 

Du må selvsagt belage deg på å laste ned større patcher til spillet på annet vis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...