Gå til innhold

ringer norsk tipping


Brouwer

Anbefalte innlegg

Ektepar fra Fredrikstad vant 37,1 millioner.

 

 

"- Jeg måtte først fortelle at de hadde vunnet førstepremie, og det er jo vanskelig å tro på i seg selv. Så ba jeg dem sette seg rolig ned og holde hverandre i hendene, og fortalte at de hadde fått premierekord. De visste knapt hva de skulle si, sier Jødahl, som snakket med ekteparet i kveld. "

 

 

Hvorfor ringte norsktipping? ble ekteparet ringt før lottotrekningen gikk på tv eller etter? Hvis de ringer etter så burde vel paret allerede ha sett på tv at de hadde vunnet?

 

de som kjøper lotto pleier å følge med på trekningen når den går på tv. det blir som at man skulle vedde tusenkroner på at f.eks kammeraten din skal treffe stang inn på fotballbanen så bare går du vekk fra fotballbanen etter at dere har vedtatt veddemålet. Da blir det vel ikke så morsomt? samma er det med lotto hvis du kjøper lotto men ikke ser på trekningen på tv? så derfor burde de ringe før siden alle som kjøper lotto ser henholdsvis på trekningen?

 

Hvis han gratulerer å de allerede ser at de har vunnet hva er vits med at han ringer. de kommer ikke til å juble to ganger om norsk tipping hvilken metode er best for å overbevise vinner at han/hun har vunnet? er det best før eller etter? Hvorfor står det ikke hvergang noen vinner at - norsk tipping ringte til ola sporenstraks og gratulerte han med førstepremien i lotto :hmm:

 

ps. litt sent så jeg orker ikke rette skrivefeiler

Endret av barry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...