VepsoO^^ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg emnetittelen sier egentlig det jeg lurer på... altså en slik en Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Her kan du hvertfall kjøpe tre forskjellige typer over nettet Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hehe nice! Den siden skal jeg huske på Men skulle vært mer presis merker jeg når jeg skrev. Jeg trenger den innen fredag og jeg bor i Trondheim. Så noen som vet noen butikkjeder eller butikker i Trondheimsområde som selger slikt? Men takk for svar w0bni Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hør med Culina. Jeg vet ikke om Trondheimsavdelingen selger til privatpersoner, de gjør det i Oslo men visstnok ikke i Bergen. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Delikatesseavdelingen på matvarebutikker gir ofte bort gratis. Fikk 5 stk. til en firmafest for en stund siden på Ultra. Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Takker for svar Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 I løpet av det siste halvåret har jeg i to tilfeller vært på jakt etter kokkehatt her i Trondheim, så du kan si at jeg har litt erfaring på området Første gang endte det med et kjøp på Bar E Moro i Brattørgata, og andre gang fikk vi tak i engangshatt på Royal Garden Lenke til kommentar
VepsoO^^ Skrevet 13. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2009 Takk takk Scorpy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå