Gå til innhold

Elendig av netshop


Anbefalte innlegg

sist det var supertirsdag var tirsdag den 1. så jeg overdrev med 2 dager sorry for den.
Beklager igjen, det var tirsdag den 25. august det sist var supertirsdag.

Kan du bekrefte om det var 1. september eller 25. august. Du påstår begge ting i tråden din.

 

Og i ditt tilfelle. Manglende fjernkontroll (og strømkabel) i kartongen kan skyldes pakkefeil hos produsent (altså ikke Netshop). Fjernkontrollen må de nødvendig vis få fra produsent/importør - dette er ikke noe de har liggende på lager. Dermed vil det ta noe lengre tid enn det å hente ut lagervarer.

 

[email protected]

to me

 

show details Aug 31 (9 days ago)

 

Hei. Det følger ikke noen kabler bortsett fra strømkabel med et tv. Andre kabler må du kjøpe ved siden av.

 

Det var svaret jeg fikk på mail på mandagen, har ikke klaget over at de ikke svarte meg i helgen, nevnte det i første posten at de hadde stengt fra fredags kvelden av og det vet jeg jo at det ikke er noe å gjøre med. Jeg ringte til de på mandagen som sagt, og da skulle det bli tatt hånd om, men det ble det ikke. så ringte jeg på mandag nå den 7. og da skulle det og bli tatt hånd om.

 

Og det med leverandøren skal ikke være mitt problem i det hele tatt, det er netshop sitt. denne saken hadde vært mye greiere hvis di ikke bare hadde sagt at de skulle ta hånd om d, men faktisk gjort det, og iaffal gitt meg en tilbakemelding.

 

Knallbra spydighet forresten oldduke og shadow_ix , dere høres ut som noen morsomme karer.

 

------

 

Nå ringte jeg de igjen idag, og forklarte alt for han jeg snakte med, og han sa han sko fikse det... og nå er det faktisk sendt :)

men det betyr ikke at netshop nå er aktuelt for meg.

snakte med en i klassen min og, og han hadde hatt problem med netshop han og. makan. :)

men men, fornøyd nok jeg nå, nå har jeg nok tv til fredag når x-factor begynner :)

Endret av Josæjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte PC fra netshop for mer enn 2 år siden (garantien hadde altså gått ut). Da mitt GeForce 8800GTS 640MB grafikkkort fikk artifacts ringte jeg dem.

 

Mannen sa det skulle jeg få på garantien, han sendte også en antistatisk pose og gav meg en "lapp" slik at jeg slapp frimerke. Fikk denne 2 dager etter og sendte grafikkortet med en totalpris på 20kr (for konvolutten).

 

Med pakkesporing så jeg når de mottok grafikkortet mitt, og 2 timer etter hadde de sendt meg et GeForce 9800GTS 512MB grafikkort (en ca. 20% opgradering av 8800GTS). Totalpris: 0kr

 

Jeg var storfornøyd med deres service så skjønner ikke hva dere prater om.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte PC fra netshop for mer enn 2 år siden (garantien hadde altså gått ut). Da mitt GeForce 8800GTS 640MB grafikkkort fikk artifacts ringte jeg dem.

 

Mannen sa det skulle jeg få på garantien, han sendte også en antistatisk pose og gav meg en "lapp" slik at jeg slapp frimerke. Fikk denne 2 dager etter og sendte grafikkortet med en totalpris på 20kr (for konvolutten).

 

Med pakkesporing så jeg når de mottok grafikkortet mitt, og 2 timer etter hadde de sendt meg et GeForce 9800GTS 512MB grafikkort (en ca. 20% opgradering av 8800GTS). Totalpris: 0kr

 

Jeg var storfornøyd med deres service så skjønner ikke hva dere prater om.

Vet ikke om dette er standard for alle nettbutikker eller ikke, men mitt problem lyder som følger. Netopp kjøpt meg nytt minne fra netshop, den ene brikken er defekt, men den andre funker fint. Problemet er at jeg må sende begge brikkene tilbake, forde varen ikke lenger er på lager. Irriterer meg å tenke på at jeg må være uten pc i 2-3 uker hvis jeg sender dem inn.

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er standard for alle nettbutikker eller ikke, men mitt problem lyder som følger. Netopp kjøpt meg nytt minne fra netshop, den ene brikken er defekt, men den andre funker fint. Problemet er at jeg må sende begge brikkene tilbake, forde varen ikke lenger er på lager. Irriterer meg å tenke på at jeg må være uten pc i 2-3 uker hvis jeg sender dem inn.

 

Sender du dem inn på en mandag/tirsdag vil jeg tro du har brikkene igjen på fredagen. Så blir vel ikke 3-4 uker.

Lenke til kommentar
du må si til dem at dem må skrive det opp på en lapp og en skrive det opp på hånda hvis ikke glemmer dem det, dem har 1000 ting å tenke på. selfølgelig skal dem hjelpe dem, men er ikke så lett når du har mange som ringer og klager, og det er ikke lett å huske på alt. så hånda blir sikkert sort til slutt eller rød eller blå.

Synes ikke det er en veldig god unnskyldning, faktisk ikke en unnskyldning i det hele tatt. At de glemmer fort tyder bare på meget dårlige rutiner for klagebehandlinger, ikke noe mer desverre.

 

Det finnes faktisk noe som kalles data men som Netshop opererer blir jeg faktisk ikke overasket om du bruker hånden å skrive viktige ting på.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke nilest hele tråden, så muligens jeg ikke fikk helt med meg om dette er nevnt tidligere.

 

Kanskje Netshop ikke hadde fjernkontroll og kabler på lager, evt en av delene. Da pleier ordrene å havne på vent. Men har de gått til plukk så betyr det at systemet tror at det er nok varer på lager, men kan det være feil på dataen i forhold til hvor mange de faktisk har inne på lager? Da blir ordren lagt til side, men fortsatt i plukk og så blir den manuellt overvåket og håndtert asap.

 

Selv har jeg stort sett bare meget positive erfaring og indirekte erfaringer med Netshop. Ved forrige oppgradering i fjor våres, så kjøpte jeg først 4GB Ram (2*2GB), så var RAM billig så 1-2 uker senere kjøpte jeg 4 GB til, så totalt 8GB RAM på mitt x64 system. Men så feilet ene brikka etter 2-3 ukers drift, kjørte tester minnetest programmer og fant ut hvilken som var defekt. Pakket ene settet ned i original emballasje og dro til Netshop Oslo for å levere inn på RMA. Der sa de at jeg ikke trengte å levere inn begge, slik at PC'en min fortsatt var i drift. Sa ifra at jeg har fortsatt 4GB så det gjør ikke noe. DE tok imot og RAM ble godkjent på god tid, ulempen var at nesten ingen i Norge hadde de samme brikkene på lager og mye restbestillinger. Så det tok ca 2 måneder før Netshop fikk varer inn, og de sendte samme eller neste dag som de fikk dem. Så her var det ikke Netshop som var synderen til treg levering. ;)

 

For meg så virker det ut som Netshop gjør det de kan for å hjelpe kunden, i allefall via kundesenteret deres. Så får vi håpe at alt løser seg for kunden. :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke nilest hele tråden, så muligens jeg ikke fikk helt med meg om dette er nevnt tidligere.

 

Kanskje Netshop ikke hadde fjernkontroll og kabler på lager, evt en av delene. Da pleier ordrene å havne på vent. Men har de gått til plukk så betyr det at systemet tror at det er nok varer på lager, men kan det være feil på dataen i forhold til hvor mange de faktisk har inne på lager? Da blir ordren lagt til side, men fortsatt i plukk og så blir den manuellt overvåket og håndtert asap.

 

Selv har jeg stort sett bare meget positive erfaring og indirekte erfaringer med Netshop. Ved forrige oppgradering i fjor våres, så kjøpte jeg først 4GB Ram (2*2GB), så var RAM billig så 1-2 uker senere kjøpte jeg 4 GB til, så totalt 8GB RAM på mitt x64 system. Men så feilet ene brikka etter 2-3 ukers drift, kjørte tester minnetest programmer og fant ut hvilken som var defekt. Pakket ene settet ned i original emballasje og dro til Netshop Oslo for å levere inn på RMA. Der sa de at jeg ikke trengte å levere inn begge, slik at PC'en min fortsatt var i drift. Sa ifra at jeg har fortsatt 4GB så det gjør ikke noe. DE tok imot og RAM ble godkjent på god tid, ulempen var at nesten ingen i Norge hadde de samme brikkene på lager og mye restbestillinger. Så det tok ca 2 måneder før Netshop fikk varer inn, og de sendte samme eller neste dag som de fikk dem. Så her var det ikke Netshop som var synderen til treg levering. ;)

 

For meg så virker det ut som Netshop gjør det de kan for å hjelpe kunden, i allefall via kundesenteret deres. Så får vi håpe at alt løser seg for kunden. :)

Du bør ihvertfall lese 1. innlegget skikkelig for bare det er nok til å forstå at Netshop burde handle annerledes uansett om det er lagervare eller ikke.

 

Når noen lover å ordne opp med en gang og ting ikke er på lager synes jeg det er obligatorisk at kunden får beskjed om dette, ihvertfall etter flere purringer.

Lenke til kommentar
Unga til folk som ikke klarer å leve med at det ikke er en knirkefri og perfekt verden en lever i.

 

Netshop har bare vært gode og plagsomt raske med meg, komplett også.

 

Får godis innimellom og :D

 

Ville faktisk foretrekke at de holdt seg til garantibestemmelsene, for dekking av frakt, istedet for dette gotteriet. Får mye snop for 150,00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...