Gå til innhold

[Løst]Eid av CDON.COM, Aion Collector's Edition noen andre steder?


Anbefalte innlegg

Forhåndsbestilte Aion Collector's Edition hos CDON.COM i juni, og har gått rundt og gledet meg skikkelig. Spilt betaen med pre-order kode og alt mulig. Og nå, 2 uker før spillet slippes, får jeg følgende epost:

 

"Kjære kunde,

 

Vi sender denne e-posten for å informere deg om at vi dessverre har fått fler forhåndsbestillinger av din bestilte vare (Aion – The Tower of Eternity Collector’s Edition) enn hva vi har på vårt lager. På grunn av denne feilen blir vi nødt å slette din bestilling da vi ikke kan selge spillet til deg."

 

Utrolig dårlig, og første og siste gang jeg bestiller noe hos CDON.COM, men jeg vil jo ha Collector's Edition likevel. Er det noen andre steder det er mulig å få tak i nå, eller er det helt umulig nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer etter det jeg vet fra tid til annen når det gjelder Collector's Edition og lignende at butikker noen ganger ikke får like mange eksemplarer som de ble forespeilet.

 

Altså at leverandøren først sier; "Dere får 100 eksemplarer.". Også nærmer det seg release og så sier plutselig leverandøren; "Beklager, men dere får bare 80 eksemplarer.".

 

Litt kjipt, for det er butikken som må tåle kundens vrede, selv om det ikke er noe de kan gjøre.

 

I følge Spaceworld.no, som også er tomme; Veldig begrenset opplag til Norge. Kun 240 stk totalt i hele Norge fra leverandør.

 

Forklarer det meste. :p

 

Når det gjelder hvor du kan få tak i, så er det litt verre. Men det kan jo være butikker som holder igjen CE til releasedatoen. Du kan jo f.eks høre med dine nærmeste spillbutikker.

Lenke til kommentar

Mhm, jeg skjønner at det gjerne ikke var CDON.COM sin feil - skal innrømme at det var litt bitterhet inne i bildet når jeg skrev denne posten :roll:

 

Anyway, brukte noen timer på å leite rundt, og fikk til slutt tak i det på direct2drive. Så det blir neppe noen tøff boks på meg, men så lenge jeg får ingame stuffet får jeg vel være fornøyd.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...