Gå til innhold

Har viasat parabol


Anbefalte innlegg

Jeg har viasat parabol med en Samsung DSB-B560N dekoder

På parabolen har jeg 2 hoder,selv om jeg kun bruker det ene som er innstilt på Sirrius.

Er det mulig å bruke det andre hodet til å få inn andre frie kanaler på andre sattelitter,og evt hvordan får jeg justert det andre hodet uten å forstyrre possisjonen på den som tar inn Sirrius?? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg reknar med at hovuda står fast på parabolen, og ikkje kan justerast i forhold til kvarandre. Det er 6 gr. vinkel mellom hovuda, slik at hovuda tek inn høvesvis 5 gr. aust (satelitten Sirius, som er den Viasat brukar) og 1 gr. vest (Thor 3, Thor 5 og Intelsat 10-02). Viasat brukte tidlegare Thor til NRK, men også dei vert no sendt via Sirius. Det er svært lite gratiskanalar på 1 gr. vest, det er vel snakk om BBC World, den engelskspråklege kinesiske nyheitskanalen CCTV9, eit par kristelege kanalar og ein drøss med austeuropeiske kanalar. Aktuelle posisjonar for f.eks. engelske og tyske gratiskanalar er 13, 19 og 28 gr. aust. Dette kan du ikkje ta inn samstundes med 5 grader aust når du er låst til 6 gr. vinkel mellom hovuda.

 

Skal du ta inn desse satelittane treng du parabol med fleire hovud, der du kan justere vinkelen mellom dei enkelte hovuda. Ei alternativ mogelegheit er å skaffe deg ein ekstra parabol av same type som du alt har, og stille denne inn på 13 gr. og 19 gr. aust.

Lenke til kommentar
Eg reknar med at hovuda står fast på parabolen, og ikkje kan justerast i forhold til kvarandre. Det er 6 gr. vinkel mellom hovuda, slik at hovuda tek inn høvesvis 5 gr. aust (satelitten Sirius, som er den Viasat brukar) og 1 gr. vest (Thor 3, Thor 5 og Intelsat 10-02). Viasat brukte tidlegare Thor til NRK, men også dei vert no sendt via Sirius. Det er svært lite gratiskanalar på 1 gr. vest, det er vel snakk om BBC World, den engelskspråklege kinesiske nyheitskanalen CCTV9, eit par kristelege kanalar og ein drøss med austeuropeiske kanalar. Aktuelle posisjonar for f.eks. engelske og tyske gratiskanalar er 13, 19 og 28 gr. aust. Dette kan du ikkje ta inn samstundes med 5 grader aust når du er låst til 6 gr. vinkel mellom hovuda.

 

Skal du ta inn desse satelittane treng du parabol med fleire hovud, der du kan justere vinkelen mellom dei enkelte hovuda. Ei alternativ mogelegheit er å skaffe deg ein ekstra parabol av same type som du alt har, og stille denne inn på 13 gr. og 19 gr. aust.

Takker for svar,Østeuropeiske kanaler er ganske høyaktuelt for oss siden min kjæreste er fra Latvia og jeg selv kan litt Russisk :dribble:

Men jeg har 0 % på singalkvalitet/signal styrke på thor,mens jeg har ca 90 % på sirrius!!!

Endret av Froskenfrode
Lenke til kommentar

Merkeleg at du ikkje får signal på Thor. Prøv å stille inn signalstyrkemålaren på ein kjent frekvens (sjå f.eks. www.lyngsat.com). Evt. kan du ha stilt parabolen feil, slik at du får Sirius på feil hovud, dvs. at parabolen peikar mot 11 og 5 gr. aust, i staden for 5 gr. aust og 1 gr. vest. Er dette ein gammal parabol som har vore brukt på Viasat lenge? Evt. kan det vere dårleg kontakt, feil på Diseq-svitsj, feil i oppsett av dekoder osv.

 

Elles er vel dei fleste baltiske og russiskspråklege kanalane på Sirius, Thor har vel mest rumenske og bulgarske kanalar/kanalar frå Balkan-området. Men dette ser du på lyngsat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har viasat parabol med en Samsung DSB-B560N dekoder

På parabolen har jeg 2 hoder,selv om jeg kun bruker det ene som er innstilt på Sirrius.

Er det mulig å bruke det andre hodet til å få inn andre frie kanaler på andre sattelitter,og evt hvordan får jeg justert det andre hodet uten å forstyrre possisjonen på den som tar inn Sirrius?? :whistle:

 

Du har mulighet til å ta inn totalt 4 satellitter med en DSB-560N mottaker.

 

Ved bruk av 2 parabolantenner, 4 parabolhoder og DiSEqC switcher til å koble alt sammen vil du kunne søke inn fra f.eks. Thor (1° vest), Sirius (5° øst), Hotbird (13° øst) og Astra (19.2° øst).

 

Trykk på navnene for å se hvilke kanaler du finner på de forskjellige satellittene.

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...