Gå til innhold

Helt ny og god dell pc! Men har problem med spill!


Anbefalte innlegg

Jeg har installert både "sims 3" og "saints row 2". Kommer meg innpå spillene men etter kanskje 5 min så fryser bildet og lyden hakker en liten stund, så avslutter windows automatisk spillet!! Og jeg får feilmld; "Address a problem with ATI Graphics Driver"

Har jo den nyeste og beste driveren!! HVA KOMMER DETTE AV???

 

Har Vista service pack 1. 2,40GHz. 4gb RAM. 64-bit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, første problem jeg ser er Vista, husker jeg hadde Vista på min Dell Laptop men samtlige av spillene var totalt "ødelagt". Så jeg "Oppgraderte" til Windows XP og da funket det uten problemer.

 

Om OS nedgradering er for mye forsøk i alle fall å nedgradere driverne til en senere versjon.

Lenke til kommentar

3DMark Vantage: Et program som tester ytegrensen for maskinen din på 3D og prosessor, og gir deg deretter en poengsum, høyere er bedre. Mye brukt av overklokkere for å krangel om hvem som er best.

 

Uansett, jeg råder deg også til å "oppgradere" til XP, eventuellt bare nedgradere driverne. Om de gamle driverne ikke virker de heller, er det XP som står for tur. Om de gamle driverne virker, venter du til de har sluppet nye drivere.

Lenke til kommentar
3DMark Vantage: Et program som tester ytegrensen for maskinen din på 3D og prosessor, og gir deg deretter en poengsum, høyere er bedre. Mye brukt av overklokkere for å krangel om hvem som er best.

 

Uansett, jeg råder deg også til å "oppgradere" til XP, eventuellt bare nedgradere driverne. Om de gamle driverne ikke virker de heller, er det XP som står for tur. Om de gamle driverne virker, venter du til de har sluppet nye drivere.

 

okei! Hvor får jeg tak i det 3DMark programmet?

er litt grønn når det gjelder pc!:S

hvilke drivere er d snakk om da? hvor kan jeg laste di ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...