Gå til innhold

Nok en kopi fra Ludo


Anbefalte innlegg

Ser at Ludo har lansert et nytt abonnement, kalt "Terningkast 6", med 130 kroner du kan bruke på samtaler og sms. Les mer om det her.

 

Fremdeles har de altså ikke klart å komme opp med noe eget og nytt, kun kopier fra andre norske (og danske) operatører, der de justerer litt på pris. Litt skuffende er det, men samtidig skal de ha ros for at de tørr å satse og er med på å presse priser ytterligere ned. Det liker vi! :yes:

 

 

Syntes det er ganske så "sløkk" holdning å være negativ til "nok en kopi". Dette skaper jo bare konkurranse, og gjør at de andre som har lignende abb må presse prisene sine. Men ja, de skal ha masse ros for den aktive priskrigen de kjører :)

For min del så er en priskrig HELT ok!

Jeg har ludo gul for øyeblikket og er strålende fornøyd, akkurat tatt i bruk tvillingsim, som funker bra også.

Telenor dekningen gjør halve abonementet etter min personlige mening. Har hatt One-Call og Netcom før, og deres dekning holder ikke mål i grisegrendte strøk / kjellere osv.

Gruer meg kanskje litt til de får så mangen kunder at kundeservicen blir vanskelig å komme igjennom til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med One Call og Network Norway er i områder der NN/OC har egne sendere, altså i de største byene. Om man er i samtale og beveger seg fra NN sender til et sted der telefonen skifter til Telenorsender pga bedre dekning, bryter samtalen.

 

Synes det er bra at Ludo utfordrer til priskrig jeg. Blir billigere for oss alle så lenge det varer.

Lenke til kommentar
Problemet med One Call og Network Norway er i områder der NN/OC har egne sendere, altså i de største byene. Om man er i samtale og beveger seg fra NN sender til et sted der telefonen skifter til Telenorsender pga bedre dekning, bryter samtalen.

Man kan alltids sette manuelt operatørvalg til Telenor for å unngå dette.

Lenke til kommentar
Problemet med One Call og Network Norway er i områder der NN/OC har egne sendere, altså i de største byene. Om man er i samtale og beveger seg fra NN sender til et sted der telefonen skifter til Telenorsender pga bedre dekning, bryter samtalen.

 

Synes det er bra at Ludo utfordrer til priskrig jeg. Blir billigere for oss alle så lenge det varer.

Jeg trodde dette problemet med bryting av samtaler skulle være over, jeg? Jeg har iallefall ikke merket noe til det når det skifter mellom Telenor-nettet og NN sitt nett. Det var vel en av grunnene til at man fikk nye simkort.

Lenke til kommentar

Både Ludo og Tele2 ligger nå på topp på telepriser.no etter standard ringemønster. Dermed har begge operatørene nådd sitt mål, enn så lenge.

 

Det skjer nå i alle fall hele tiden hjemme hos meg, hvor jeg er midt i mellom to sendere og telefonen skifter frem og tilbake. Etter at jeg valgte å velge nettverk manuelt slik at den alltid velger Telenor sine sendere sluttet samtalene å bryte.

 

Dette er OT, men kan svare deg. Dette kan du løse ved å bytte til et nyere SIM-kort. Det er en feil gamle sim-kort hos OneCall har.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Ser at Ludo nå lanserer et ekstra-tilbud til studenter... De gir Ludo Rød (400 ringemin, 275 SMS) pluss 100 ekstra SMS og 10MB data til 199,-, altså en totalpakke på 400 ringemin, 375 sms og 10 MB data. Fint tilbud til studenter, noe som har vært savnet lenge, men en ting irriterer meg! Hvorfor kan Idar Vollvik lansere et slikt abonnement og komme unna med det med hederlig omtale og stående applaus? Dette abonnementet er per dags dato dårligere enn One Calls nylanserte Folkepakka (400 ringemin, 400 SMS, 10 MMS og 10 MB data til 199)! I tillegg tilbyr One Call dette til alle, ikke bare til studenter... Synes det er på tide at media slutter å dilte etter Idar og hans gjeng, og applaudere hver gang han slipper en prutt....

 

Se forøvrig artikkel fra mobilen:

http://mobilen.no/wip4/ekstrabonus-studentene/d.epl?id=40902

 

- Lei av Idar og Ludo!

Lenke til kommentar

Noen som har sett på utenlandspriser/spesialnummer etc for Tele2 Sheriff og Ludo T6? Er Ludo en kopi der også?

 

Vollvik har vel tenkt å bli rik igjen, så ETT sted må han vel hente inn penger, også fra disse "gratisabbonementene"?? Eller venter han på at han har lokket til seg et stort antall kunder før han skur opp prisene?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...