Gå til innhold

Kommer du til å stemme? (Ikke for yngre enn 1991) (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal stemme

 

På grunn av: Jeg er opptatt av politikk og har mange saker jeg er opptatt av å støtte og mange saker i mot. Jeg er tilhenger av demokrati, og for meg er det viktig å delta. I tillegg til dette ville jeg virkelig skamme meg den dagen Siv Jensen og Per Sandberg represterer den norske regjeringen i Norge og i verden ellers.

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å stemme

 

En borgerlig regjering er til for de som har mye penger, og digger å pisse på arbeidsledige.

Regjeringen vi har nå skjuler kritikk til etter valget:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle3252333.ece

 

Så skal jeg stemme på sossejævler eller løgnaktige, udugelige svin? Neppe noen av delene.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Nei, jeg skal ikke stemme fordi jeg innser at det å stemme på noen av de veletablerte politiske partiene, ikke vil gjøre utgjøre noen forandring overhodet. For de som absolutt ''må'' stemme anbefaler jeg å stemme blankt eller å stemme på partier som ikke har sjangse til å hevde seg.

 

VI lever i et demokrati,...

Nei, det gjør du egentlig ikke. Og, kan bare legge fra deg fantasiene dine med en gang.

 

.....og for at det skal fungere godt er vi avhengig av at alle som kan stemme bruker stemmeretten sin.

Det spiller ingen rolle hva/hvem du stemmer på så lenge de du stemmer inn ikke gjør det de har lovet. Legg også merke til at folk kan skrike så høyt de bare makter uten å bli hørt. Hvor mange ganger skal folk falle for denne ''demokratiske'' løgnen, og hvor mange ganger skal de stemme på disse ''illuminerte'' på Stortinget, før de forstår hva som foregår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...