Gå til innhold

...


Gjest Slettbrukerenmin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt Runes of Magic før. Det er et ok spill, gameplayet er veldig fint og som nevnt så er det veldig likt WoW (Som igjen er likt noe annet, følte jeg burde si det) Grafikken er god og musikken er helt grei. En venn av meg brukte godt over 1000 Kr på Runes of Magic over en periode på en måned eller to så for han var det ikke gratis, men det er selvfølgelig noe man velger selv, til en viss grad i alle fall. Mange klasser, man kan ha to klasser samtidig, en main og en sub. Abilities er delt opp i to grupper, hvor du kun har tillegg på den ene fra sub-klassen din.

 

Helt ok spill, men har du planer på å bruke penger på det så bør du satse på noe annet, gratis MMOs er enten gratis eller veldig dyre.

Lenke til kommentar

Bottere har vært på Runes of magic lenge, et godt eksempel er jo spillere som har en "wife" som springer rundt og healer dem eller buffer dem ved behov, selvsagt denne "wifen" finnes jo ikke i real life...

 

Har sett spillere med både "wife" , "son" , "daughter" etc i følgetog bak main.

 

Enkelt og greit brukes disse til å farme gold fra quests eller spesifikke utfordringer, avhengig av loot og hva man ønsker å oppnå.

 

Mitt hovedproblem med Rom er nok mer mot de såkalte "endgame" instances kommer du faktisk ikke til å overleve en dritt om du ikke "specer" utstyret ditt på akkurat riktig måte med Yellows eller IX / X etc grønne stats på Endurance for hitpoints etc og for å få til bra nok gear så koster det mange mange pures... Selvsagt, du kan jo farme for pures men dette passer neppe for casual gamers :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...