Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i sin egen kusine, er det normalt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal jeg si, vi møtte hverandre igår for å prate litt om hva vi skulle gjøre videre. Først så ble vi enige om at vi skulle ha et forhold, men etter en liten stund så skulle vi ikke ha et forhold. Hehe.

 

Men når jeg skulle dra og vi sa hadet til hverandre så kysset hu meg. Jeg drp hjem og siden har jeg ikke hørt fra henne. Prøvd å sende sms og ringe, men hu tar ikke telefonen.

 

Hvorfor kysset hu meg om vi ikke skulle ha et forhold?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '5' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Nei det er ikke sykt å være forelska i sin egen kusine. Naturen, genetikken og vår kropp vet ikke at det er kusina man forelsker seg i, den reagerer bare på hormonene som sirkulerer.

 

Jeg har selv hatt sex med kusina mi, det er bare omverdenen som definerer det som unormalt, men kroppen vet ikke hva normal og unormal betyr, den vet bare at den reagerer på hormoner og at de tiltrekkes hverandre.

Lenke til kommentar

Det er vel hormonene som fly omkring ...

 

Kjenner en bekjent som var i samme situasjon, han var sammen med kusinen sin i ca 5-6 mnd, og de var 16-17 år.

 

Det er vel helt naturlig i den forstand at man får følelser til en nær person, men det er jo dere i bunn og grunn som bestemmer hvor dette kommer å utvikle seg. Jeg vil nok si at du burde gå etter følelsene dine/deres.

 

Og min gode bekjent lå med kusinen sin, hver gang de møtes nå er det en "pinlig" stillhet.

Endret av Shibiz
Lenke til kommentar

Jeg må si at du gjorde litt mye ut av det på de fire siste linjene, så nå virker det ikke så troverdig lenger, haha.

 

Skal bare si at vi nå er sammen. Vi skal holde forholdet hemmelig.

 

Hu kommer til meg i helgen, da skal vi være helt aleine. Kanskje det blir noe mer enn bare klining? Hehe.

 

NEI NEI NEI, ikke gjør hva du insinuerer at du skal gjøre!

Lenke til kommentar

Kan vel være fornuftig å ikke få barn sammen iallfall, siden dere statistisk sett har 5,75 like kromosomer (12,5% av arvematerialet). For hvert kromosom dere har som er likt vil et eventuelt barn ha 25% sjanse for å få to like kromosomer, hvis dere f.eks har 5 like kromosomer er det dermed 1-0,75^5 sjanse for å få et barn med to like kromosomer (eller flere like), altså 76,3%. Så lenge kromosomene er friske og fine ( og utregningen min er korrekt ;)) er ikke dette nødvendigvis et problem, men det anbefales ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...