Gå til innhold

Endre NAT Type


DC++_?

Anbefalte innlegg

Vil først nevne at jeg har sett gjennom trådene jeg fant på forumet her ved hjelp av søkefunksjonen og også testet diverse guider på nettet uten hell.

 

PS3 er koblet trådløst til en Netgear Rangemax WPN 824 v.2, som igjen er koblet til en Thomson Speedtouch 546 v.6.

 

Når jeg kobler PS3 med kabel direkte i Thomson Speedtouch (wired) kan jeg bare trykke på automatisk tilkobling og ender med Type2 og ingen problemer. Problemet oppstår når jeg skal koble PS3 gjennom Rangemax WPN 824 som gir meg NAT type-3 både ved kabel og trådløst.

 

Jeg har prøvd å konfigurere PS3 og router etter denne Guiden til punkt og prikke etter alt jeg kan skjønne, men fortsatt Type-3.

 

Har også prøvd et par andre guider, også de uten hell. Noen som har routere fra Netgear eller generelle tips og triks?

 

Tusen takk for alle forsøk på bistand!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS3 er koblet trådløst til en Netgear Rangemax WPN 824 v.2, som igjen er koblet til en Thomson Speedtouch 546 v.6.

 

Noen som har routere fra Netgear eller generelle tips og triks?

 

Du vet at du også antagelig må port-forwarde ifra Speedtouchen til NetGear-boksen, og ikke bare ifra NetGear til PS3 ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...