Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da fikk jeg med meg tråden å :D

Det er uvist om jeg kommer på TG10, mulig jeg skal spare pengene til VG2 året jeg skal ta i USA.

What? TG > USA, så enkelt er det. Og hvis du er født i 93, er det vel ikke umulig at du klarer å tigge foreldrene dine til å betale for deg? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da fikk jeg med meg tråden å :D

Det er uvist om jeg kommer på TG10, mulig jeg skal spare pengene til VG2 året jeg skal ta i USA.

What? TG > USA, så enkelt er det. Og hvis du er født i 93, er det vel ikke umulig at du klarer å tigge foreldrene dine til å betale for deg? :p

Jo det er umulig.

Skrevet

blir det ikke mer stabilt om 6-12 går sammen og lager to like hyller.

Og sitter overfor hverandre sy hyllene står rygg mot rtgg?

Om jeg sitter bak en slik hylle så skrur jeg på ekstra støtte.

Skrevet (endret)

Gleder meg :D

Skal vurdere å lage meg ny spacesaver(hylle) til TG10.

Må ha noe som er litt mer praktisk. Temaet for den blir nok ganske g33ky, skal prøve å få til en worklogg på den når jeg begynner(etter jul?).

Det er jo alltids en risiko for at hylla detter bakover ja :hmm:

Får teste ut å se, satser vel på at de over oss har hylle og :p

Med tyngde punkt lavest mulig skal det mye til for at det detter. Da tenkt at man bruker solid nok materiell.

Skumleste jeg ser er sponplate-hyller med tunge ting som står relativt høyt (1 meter + over bordplata).

Endret av aGal
Skrevet
HVIS jeg hadde vært glad i snø hadde jeg lett tatt snøscooter og den pakka der...

har veldig lite imot snø og slikt, når du flere ganger i løpet av en vinter tilbringer en uka av gangen på fjellet i telt, så lærer man å like det :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...