Jump to content
Sign in to follow this  
thorsan

NGT glemme å returnere router koster?

Recommended Posts

Hepp

 

NGT har ikke fått med seg at jeg har utsatt oppsigelse av abm, og de maser om å få tilbake router.

 

Som kjent tar ikke gutta alltids tlf så kjapt så jeg begynner å lure om det lønner seg å beholde cisco saken (har kun mobil = dyrt)

 

noen som har peil på hva de mener med "Du blir fakturert routerens verdi"

 

mvh

Thorsan

Share this post


Link to post

Support er nok desverre NGT's dårligste side. Har du mobil eller er gjerrig er det greiest å ringe til faktura (det går fort) og be om at support ringer deg opp igjen.

Share this post


Link to post
ok topic ble litt feil...

2500 spenn for routeren kanke stemme det?

Jeg kan også bekrefte at den prisen stemmer. Har dessverre ingen link å vise til...

Share this post


Link to post
Tap eller uopprettelig skade av ruter

 

Går skade som følge av lynnedslag under dette? Og hva med mislykket CBOS oppgradering (flashing)?

Share this post


Link to post

Alt utstyr man får fra NGT leier man. Blir dette ødelagt på en eller annen måte(f.eks lynnedslag) er du som kunde ansvarlig for å erstatte dette. Eventuelt oppgjør med forsikrings-selskap er kundens ansvar. Mislykket "flashing" ol. går ikke innunder dette.

Share this post


Link to post
Alt utstyr man får fra NGT leier man. Blir dette ødelagt på en eller annen måte(f.eks lynnedslag) er du som kunde ansvarlig for å erstatte dette. Eventuelt oppgjør med forsikrings-selskap er kundens ansvar. Mislykket "flashing" ol. går ikke innunder dette.

 

Så lenge de ikke kan bevise at du har gjort noe galt tviler jeg på at de kan kreve noe som helst av deg...

 

Til deg som startet tråden. Har du skrevet mail, så har egentlig alt som kreves av deg. Bare avvent og se hva som skjer...

Share this post


Link to post

NGT nøler ikke med å sende ut faktura til de kundene som enten lar være å sende inn ruterne, eller som sender inn rutere som er f.eks delt i 2 eller har andre store fysiske skader. Software-feil faktureres man ikke for.

Share this post


Link to post

Til deg som har startet tråden her. Har du informert NGT om endringene i abbonementet ditt, så skal du i utganspunket bare ignorere de meldingene du har fått om å returnere utstyret.

Share this post


Link to post

Var ikke det jeg mente. Det at du må betale 2500kr hvis du ikke leverer den eller den er defekt så må du opp med pungen

 

Men var det ikke en cisco eller noe sånt han nevnte da? Der bytter du LED'sene med andre farger og leverer de tilbake. Vil sikkert klø seg i huet :lol:

 

 

(de som ikke fikk det med seg så var det ment som en spøk)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...