Gå til innhold

NGT glemme å returnere router koster?


Anbefalte innlegg

Var ikke det jeg mente. Det at du må betale 2500kr hvis du ikke leverer den eller den er defekt så må du opp med pungen

 

Men var det ikke en cisco eller noe sånt han nevnte da? Der bytter du LED'sene med andre farger og leverer de tilbake. Vil sikkert klø seg i huet :lol:

 

 

(de som ikke fikk det med seg så var det ment som en spøk)

 

Hehe... ja, det synes jeg du skal gjøre...

Men, skjønner ikke helt hva du mener her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tap eller uopprettelig skade av ruter

 

Går skade som følge av lynnedslag under dette? Og hva med mislykket CBOS oppgradering (flashing)?

 

fikk min router grilla så det lukta svidd av lyn.

1 tlf til ngt og det var bare å sende inn og ny kom på døra med bud. Og heldigvis en lik en (cisco).

 

syns ikke 2500 er så gæli, spesiellt ikke for noe som det står cisco på 8) , men shdsl er noe som virkelig svir i lommeboka...

Lenke til kommentar
he, he... ok! Det er ikke helt vanlig , men da har jo du vært heldig! Gjelder å legge saken fram på en god måte også da ;)

mente du meg?

 

Jess...

 

jeg bare ringte, vanlig måte å ta en seriøs telefon på og vips "send den til oss, så sender vi en til deg når vi får din". Fraktfritt til og med :woot:

Lenke til kommentar
he, he... ok! Det er ikke helt vanlig , men da har jo du vært heldig! Gjelder å legge saken fram på en god måte også da ;)

mente du meg?

 

Jess...

 

jeg bare ringte, vanlig måte å ta en seriøs telefon på og vips "send den til oss, så sender vi en til deg når vi får din". Fraktfritt til og med :woot:

Lenke til kommentar
he, he... ok! Det er ikke helt vanlig , men da har jo du vært heldig! Gjelder å legge saken fram på en god måte også da ;)

mente du meg?

 

Jess...

 

jeg bare ringte, vanlig måte å ta en seriøs telefon på og vips "send den til oss, så sender vi en til deg når vi får din". Fraktfritt til og med :woot:

 

Hehe... Glimrende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...