Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke SMS fra menn?


Gjest Guest_Hm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Hm_*

Hei

 

Jeg er interessert i en, og forsøker å finne ut om han kanskje liker meg tilbake.

 

Når vi skriver meldinger og avslutter "praten" bruker jeg å avslutte med en "Klem".

 

Han skriver aldri noe sånt, og sender ingen klem tilbake. Er dette en jenteting å gjøre, på den måten at menn bare ikke finner det naturlig å skrive sånt?

 

Eller ville han ha klemt i vei på sms hvis han var interessert - eller har dette omtrent null å si?

 

Jeg er forelsket og må jo bare analysere litt her.. :)

 

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri sendt klem til gutter, ei heller fått noen selv. Har sendt tilbake til dame som begynte med det, men har aldri sendt først.

 

Synes det kan bli noe unaturlig egentlig. "jeg spiser middag. klem" osv.. Ser ikke noe galt i å beskrive hva man vil gjøre med noen, men det må på en måte falle naturlig. Tenk litt på hvor ofte man klemmer noen i virkeligheten, det er vel få som klemmer hver gang de sier noe :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hm_*

Takk for svar :)

 

Han er så flott på alle måter, og så henger jeg meg opp i denne klemmen, men jeg tror det er fordi den (i mine øyne) kunne være med på å skille om han er en kompis eller interessert i meg.

 

Men han har faktisk invitert meg ut nå.. kanskje jeg bør henge meg mer opp i det :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hm_*

Takk for svar :)

 

Jeg er heller ikke personen som strør om meg med koz og muzz, men jeg har gjort det bevisst fordi jeg jo selvsagt vil klemme han, og fordi jeg ville se om han gjorde det tilbake.

 

Men da skal jeg ikke legge noe vekt på det i det hele tatt.

 

Sukk...han er så flott at åh, er spent på fortsettelsen. I mellomtida skal jeg prøve å få meg et liv og ikke sitte hjemme og analysere :p

 

Klem ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke rasjonell tankegang bak handlingen til en forelsket hvasomhelst :b

 

On topic: Jeg har aldri sendt "klem" til noen noengang, men det var før jeg begynte å sms-e med han jeg skriver med nå. Han skriver jaggu "klem" i nesten alle meldingene han sender, og jeg synes jo det er koselig, egentlig. Men det gjelder å bruke skjønn, selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hm_*

Takk for tilbakemmeldinger :)

 

Ja skal klemme han neste gang vi treffes.. gir kanskje bedre resultater enn denne lille sms-analyse ja ;)

 

Men jeg må jo teste han litt..for å finne ut hva han tenker om oss..om jeg er på vei til å bli en god bestevenn eller noe.

 

+ :

 

Han snakker aldri om andre jenter til meg

Han virker oppriktig interessert i meg og mitt liv

Han ser lenge og vel på meg

Han har bedt meg med ut

 

 

- :

 

Han skriver ikke "klem" ;)

Han er litt treg i avtrekkeren, kan gå dager og uker mellom kontakt

Han har aldri prøvd seg på noe som helst. Gir meg komplimenter da

Lenke til kommentar

Gå utifra at han liker deg. Det må han jo nesten om han velger å tilbringe tid med deg :)

 

Så antar jeg at han er relativt ung, så det at han ikke tar kontakt så ofte eller ikke prøver seg kan komme av at han er redd for å gå for langt eller for å skremme deg. Han har garantert hørt historier om å ikke virke for påtrengende osv, og hvis han ikke har så mye erfaring så vet han sikkert ikke helt hva han skal gjøre. Et tips kan være å gjøre mot ham som du vil at han skal gjøre mot deg. Gir du han en klem så blir det lettere for ham å gi deg en. Ikke gi subtile hint, det funker særdeles dårlig. Er ikke hintet i form av stort blinkende neonskilt så bli ikke fornærmet av at han ikke fatter noe som helst. (Utrolig hvor mye drama det kan komme av at en mann ikke oppfatter subtile hint fra kvinner, men det er en annen sak)

 

Med litt erfaring har jeg funnet ut at den beste måten å få vite hva andre tenker er å snakke med dem. (et ølglass tømt i hodet, eller et hett kyss funker selvsagt også, men generellt så er samtale tingen). Det kan virke veldig skummelt og kanskje litt flaut å snakke om følelser uten å være sikker på hvordan den andre vil reagere. Ting som "Jeg liker når vi henger sammen", "jeg liker deg" osv funker fint som en start (men si det med dine egne ord).

 

PS: siden alle forhold er unike og ingen passer inn i klisjer så vær forsiktig med å følge råd fra andre. Det inkludere alt jeg sier også :)

Lenke til kommentar

Slenger meg på noob11 over.

klem og andre slike uttrykk bruker jeg sjelden, men mengden smilefjes kan nok være ett bedre tegn på hva han føler. Det kan selvfølgelig være at han ikke bruker det natrulig også, ingen nøyaktig vitenskap med andre ord;)

Det at han er treg på avtrekkere kan vøre for å ikke virke innpåsliten og får å gjøre deg mer interressert. Ellers kan det hende han at han føler det alltid er han som tar kontakt og prøver derfor å se om du vil ta initiativ.

Du får se på daten om han gir noen komplimenter da, evt merk hvordan han klemmer (vennskapelig/kjærlig)

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hm_*
Gå utifra at han liker deg. Det må han jo nesten om han velger å tilbringe tid med deg :)

 

Så antar jeg at han er relativt ung, så det at han ikke tar kontakt så ofte eller ikke prøver seg kan komme av at han er redd for å gå for langt eller for å skremme deg. Han har garantert hørt historier om å ikke virke for påtrengende osv, og hvis han ikke har så mye erfaring så vet han sikkert ikke helt hva han skal gjøre. Et tips kan være å gjøre mot ham som du vil at han skal gjøre mot deg. Gir du han en klem så blir det lettere for ham å gi deg en. Ikke gi subtile hint, det funker særdeles dårlig. Er ikke hintet i form av stort blinkende neonskilt så bli ikke fornærmet av at han ikke fatter noe som helst. (Utrolig hvor mye drama det kan komme av at en mann ikke oppfatter subtile hint fra kvinner, men det er en annen sak)

 

Med litt erfaring har jeg funnet ut at den beste måten å få vite hva andre tenker er å snakke med dem. (et ølglass tømt i hodet, eller et hett kyss funker selvsagt også, men generellt så er samtale tingen). Det kan virke veldig skummelt og kanskje litt flaut å snakke om følelser uten å være sikker på hvordan den andre vil reagere. Ting som "Jeg liker når vi henger sammen", "jeg liker deg" osv funker fint som en start (men si det med dine egne ord).

 

PS: siden alle forhold er unike og ingen passer inn i klisjer så vær forsiktig med å følge råd fra andre. Det inkludere alt jeg sier også :)

 

Takk for svar :)

 

Ja jeg må nesten bare gå ut fra at han liker meg. Så håper jeg bare at han liker meg på den måten også.. det er mulig at han er litt tilbakeholden og forsiktig på den fronten, og tar ting i sitt tempo.

 

Jeg er selv redd for å virke for påtrengende..og tenker at såpass må han da skjønne, jeg innbiller meg at han kan se på meg hvor forelsket jeg er i han :) Men jeg må bare fortsette med å gjøre mot han som vil jeg vil at han skal gjøre mot meg.

 

Jaja..tiden vil vise..nydelig er han i allefall, både inni og utenpå :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hm_*
Slenger meg på noob11 over.

klem og andre slike uttrykk bruker jeg sjelden, men mengden smilefjes kan nok være ett bedre tegn på hva han føler. Det kan selvfølgelig være at han ikke bruker det natrulig også, ingen nøyaktig vitenskap med andre ord;)

Det at han er treg på avtrekkere kan vøre for å ikke virke innpåsliten og får å gjøre deg mer interressert. Ellers kan det hende han at han føler det alltid er han som tar kontakt og prøver derfor å se om du vil ta initiativ.

Du får se på daten om han gir noen komplimenter da, evt merk hvordan han klemmer (vennskapelig/kjærlig)

 

Ja meget vag vitenskap dette her :) Takk for positive forslag til årsaken til treg avtrekker. Skal ta tempen neste gang jeg treffer han, håper-håper-håper :)

Lenke til kommentar
Han er litt treg i avtrekkeren, kan gå dager og uker mellom kontakt

Han har aldri prøvd seg på noe som helst. Gir meg komplimenter da

 

Virker ikke som han interesert i noe mer enn vennskap.

 

Tilbake til det orginale emnet, har aldri skrevet klem til en jente helt uten videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...