Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Verdens beste sjekketriks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri brukt en slik cheesy sjekkelinje, skjønner ikke helt at det kan funka å si noe skikkelig grisete og kinda nedverdigende. Jeg har ikke bruk for det og ting går veldig bra for det.

 

Er ikke linja som gjør det.

En som er litt usikker på seg selv og prøver dette her seriøst vil faen meg bli ødelagt. :!:

 

Alt handler om hvordan man ustråler det.

Man kan like godt klappe og gjøre en 360 foran dama hvis man er 100% confident.

Det vil funke like bra.

Lenke til kommentar

Tenkte ikke på noen spesielle, men tenkte bare sånn generellt på de liksom kjente grisete sjekkelinjene med en eller annen kinky seksuell vinkling. Veit jo veldig godt at det er utsrålingen og hvordan man sier det, jaja.

 

Nå er jo ikke jeg verdensmester i sjekking men jeg har jo fått meg nok, og jeg føler at hvis jeg hadde spydd ut noe sånt hadde jenta bare sittet der speechless :p Men det er meg :) Funker det for andre så gjør det det

Lenke til kommentar

Sett deg på fanget mitt, så snakker vi om det første som popper opp :)

 

Vakkert :p

 

 

 

(Stå på venstre side av jenta/gutten, peke på personens venstre skulder, så nakke, så nakke en gang til, så høyre skulder, og deretter holde rundt henne mens du sier henholdsvis: ) "Visste du at det er like langt fra der til der, som fra der til der? Skal vi kline?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri brukt en slik cheesy sjekkelinje, skjønner ikke helt at det kan funka å si noe skikkelig grisete og kinda nedverdigende. Jeg har ikke bruk for det og ting går veldig bra for det.

 

Vet du forklarte deg i forrige post, men vil også poengtere at det du sier har INGENTING å si, er så lenge du sier det med selvsikkerhet og utstråling. Men du får ekstra poeng for kreativitet.

 

OT: Ganske mange morsomme. Ett av mine bidrag: "Roser er røde, violer er blå, <kjent modell eller noe sitt navn> er sexy/vakker/søt, du er like så."

 

"Have you met ted?" Du må så klart endre til ditt navn og få med deg en awesome wingman, som så klart ikke er like awesome som deg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...