Mr. Hermonella Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Noen som vet om en mod som gjør at du mister våpnene etter du har død eller at du kan fjerne den selv? Takker for svar:D
fugletiteren Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 (endret) hvorfor skal du fjærne våpnene? du kan bli tat av politiet. Da mister du våpnene; Endret 28. august 2009 av fugletiteren
Mr. Hermonella Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 Det eneste politiet gjør er og skyte meg ned uansett hva jeg gjør:( og jeg har lyst til at det skal være så nært virkeligheten som mulig:P
VgRD Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Har du bare en stjerne vil de arrestere deg, da mister du alt av våpen
Mr. Hermonella Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 NOEN SOM KAN SVARE PÅ SPØRSMÅLET ELLER?!!!??? jeg er på leit etter en mod som fjerner våpna etter et hospital besøk!
iSimen Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 NOEN SOM KAN SVARE PÅ SPØRSMÅLET ELLER?!!!???jeg er på leit etter en mod som fjerner våpna etter et hospital besøk! IRRITERENDE. Men uansett, tror ikke det finnes.
kaffebryggare Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 La purken arrestere deg, da. Hvorfor er du så vanskelig? <_< Stjel en politibil og kjør over noen folk. Politiet kommer bort til døra di og arresterer deg.
The Avatar Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 La purken arrestere deg, da. Hvorfor er du så vanskelig? <_< Stjel en politibil og kjør over noen folk. Politiet kommer bort til døra di og arresterer deg. Eg trur at TS har allereide runda spelet minst ein gong, sjølv har eg samme "problemet". Når eg startar eit nytt spel så får eg behalde ting som eg har låst opp første gang eg runda spelet.
Mr. Hermonella Skrevet 31. august 2009 Forfatter Skrevet 31. august 2009 NOEN SOM KAN SVARE PÅ SPØRSMÅLET ELLER?!!!???jeg er på leit etter en mod som fjerner våpna etter et hospital besøk! IRRITERENDE. Men uansett, tror ikke det finnes. Jeg har hatt det før da men det er evigheter sia:P
iSimen Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Har lett selv men har ikke funnet det skjønner du ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå