Gå til innhold

[LOTRO]Problemer med patching


Anbefalte innlegg

Har forgjeves prøvd å spille lotro og D&D i månedsvis, men hver gang jeg installerer lotro og den begynner å laste ned patch, så dukker det opp en feilmelding og spillet skrur seg av. Det ligger ingen lotro ikoner eller noe på skrivebordet, og etter å ha gått nøye igjennom pcen ser det ut som om spillet rett og slett ikke er installert.

Jeg spilte en prøveversjon av spillet på den gamle pcen som hadde windows XP, og hadde ingen problemer i det hele tatt. Kan det være Vista som er problemet?(har opplevd at flere spill har sluttet å virke etter at jeg gikk over til Vista) Har noen andre opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har installert Lotro på to maskiner med Vista, begge gangene har jeg blitt bedt om å installere DX9. Så jeg kan bekrefte at det må installeres, det er ikke en del av Vista.

 

En annen ting som er verdt å sjekke er om skjermdriverne er up to date, hvis man har installert vista selv så er de skjermdriverne som følger med Vista ikke brukbare. Da må man hente drivere fra produsenten av skjermkortet. Vanligvis Nvidia eller ATI.

Lenke til kommentar

Jeg har Vista selv og spiller nesten daglig. Har aldri hatt noe problem, verken med patching eller i selve spillet.

 

Har du med eller uten Mines of Moria? Hvis du har en versjon uten må du laste ned den også (går automatisk). Dette for at alle skal ha samme versjon av klienten, og du får se folk som spiller warden og rune-keeper, kan besøke Eregion og så videre.

 

Jeg ville prøvd å laste ned en oppdatert versjon av klienten. Her er en med alle patchene opp til Book 7 inkludert:

 

http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=172760

 

Du må nok patche litt til, men det burde vel gå greit. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...