jolis Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 (endret) Ser frem til slutten av året. (Eller deromkring!) Da skal Max Payne ut på nye eventyr. Håper virkelig ikke at det blir en nedtur. Har jo ventet på oppfølgeren i årevis. Selv om jeg har vanskelig for å tro at de klarer å lage et like bra spill som de to foregående så håper jeg på å bli gledelig overasket. Stemningen og nerven var det som jeg likte best. Endret 26. august 2009 av jolis
M@R7!N Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Haha, har savnet de geniale skildringene til Max Payne ja
The Avatar Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 For min del så bryr eg meg ikkje så mykje. Var stor fan av 1 og 2 men etter å ha sett filmen Pax Payne så har min entusiasme begrensa seg veldig. Håper i alle fall at dei går for ei handling som fullstendig ignorerer filmen.
MrDolce Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Håper i alle fall at dei går for ei handling som fullstendig ignorerer filmen. Filmen var jo handlinga fra ènern, litt omskrevet for å passe til filmformatet, men like fullt 1`ern om igjen.
B-QL Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...mp;hl=max+payne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå