Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få dama til å runke/suge meg?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest gutt_irritert

Har ett par irritasjonsmoment her, nemlig att dama mi ikke vil runke/suge meg, eller er i nærheten av like pågående som jeg er. :( Vi har enda ikke hatt sex, men har en vane for at jeg stripper ho, tar ho på puppene, og fingrer hu.. Ho har sagt att ho liker det, og jeg har ofte merket att ho nærmest har hatt rykninger, påfulgt av att ho "kniper igjen" eller hvordan jeg skal beskrive det :p Hvis det var en orgasme som var på vei, var ho da redd for å få det med meg..? virker av og til sånn.. :ermm:

 

Og selv om jeg, som sagt, ofte stripper ho (tar av ho skjorta, bh, etc..) gjør ho aldri noe lignende på meg, med noen få unntak. Att ho heller aldri gjør noen tilnærmelser på.. intime steder er også heller kjipt :( har hintet vagt til dette, men så ikke ut til att det gikk innpå ho, eller kanskje var jeg ikke klar nok.. :roll:

 

noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gutt_irritertt

har pågått ett par måneder nå.. må nevnes att vi ikke ser hverandre mer enn 2-3 ganger i uka da :)

ser ut til att jeg må prate med ho om det ja :p

 

Og willywanker, dette er ikke bare en sak om sex for meg, det er et forsøk fra min side på å gjøre ho trygg på meg, ettersom dette er ei jente jeg akter å være sammen med, sex eller ikke. Det virker heller ikke som om hun ikke er klar, da ho aldri har stoppet meg når jeg f.eks fingrer ho, men derimot har lurt på hvorfor jeg stopper, når jeg slutter med det :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du burde nok gi henne mer tid, ja. Kanskje hun er sjenert? Ikke alle jenter som føler det så naturlig å ta initiativet til sex. I hvert fall ikke i begynnelsen av forholdet og om de er uerfarne. Tok en liten stund før jeg turte det med kjæresten min. Ellers bør du huske på å være ren og pen nedentil. For en penis som lukter så vondt at man kjenner det når du tar av deg trusa er det ingen som vil suge eller runke. Bruk godt med såpe! Min erfaring er at gutter ofte ikke er helt klar over hvor lett det begynner å lukte nedentil hos dem...

Lenke til kommentar
spør henne om det, blir hu sur er det neppe noe å samle på uansett

Haha, dummeste jeg har lest på lenge, lest litt for mye av "storegutta"(forøvrig tipper jeg en god del av de som prøver å virke kjempeerfarne her inne er jomfruer som har lest litt for mye rundt på diverse fora uten å ha prøvd/opplevd selg) her du skjønner jeg.

 

Slike ting tar tid, dere har ikke engang hatt sex enda sier du. Det kan hende hun slår seg liitt mer løs når dere har dere i senga, får jo håpe det :).

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Jeg kan vel si at jeg er litt lik dama di da.. Det kan skyldes lav selvtilitt og lite tro på seg selv. Jeg er selv redd for å gjøre feil, og derfor også redd for å prøve. Jeg har ikke snakket med typen min om dette, men etter jeg har gjort det forsvinner vel både sjenerheta og jeg tør nok da. Trenger bare litt tid.

 

Sier ikke at det er det samme med dama di, men kanskje.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...