Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film" tråden v2. Les første post!


tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er med! Er det forresten noen som savner film fra meg? Har flyttet så jeg har sikkert klart å rote bort noen filmer.

Hmm, Skumtroll vant, og skal egentlig lodde ut noen videoer.. Han har heller ikke sendt PM. Skal jeg bare fortsette trekningen eller?

Må virkelig beklage det der. Vært bortreist i en periode og har derfor ikke hatt mulighet til å svare.

Lenke til kommentar

Jamen for faen da! Jeg tar den allikevel. Denne tråden må reddes!

 

Ny trekning, her er filmene dere kan vinne:

 


  1.  
  2. Platoon/Windtalkers/Behind Enemy Lines(Samleboks) Engelsk utgave, Norsk tekst på Platoon, SOM NY
  3. The Departed - 2 Disc Engelsk utgave, Engelsk tekst, I PLAST
  4. Pulp Fiction Dansk utgave, Norsk tekst, OBS! IKKE VANLIG DVD COVER (Tynt papp cover)
  5. Zodiac Norsk utgave, I PLAST
  6. Gladiator Svensk utgave,Norsk tekst og Engelsk tittel SOM NY
  7. Aviator Svensk utgave,Utleiefilm PENT BRUKT
  8. Lucky Number Slevin Eng. utgave SOM NY
  9. Babel Norsk utgave I PLAST
  10. Apocalypto Eng. utgave, Eng. tekst m/slipcover(cover over cover) (DTS versjonen) SOM NY
  11. Fear and Loathing in Las Vegas Eng. utgave, Nor. tekst SOM NY
  12. The Prestige Svensk utgave, Nor. tekst SOM NY

 

Siden denne tråden er så død så tar jeg meg friheten til å holde påmeldingen åpen til Lørdag. Meld dere på nå! Kommer flere filmer i morgen, må bare se hva jeg har til overs.

Endret av ostehøvel
Lenke til kommentar

Da var det tid for en utlodding fra meg!

 

Starter med et par, så får jeg heller fylle på flere hvis ingen er interesserte:

 

- The Day After Tomorrow, åpnet, kjøpt i Norge, rimelig god stand. Stort utvalg av undertekst inkl. norsk.

- American Gangster, Uåpnet, kjøpt i Norge, stort utvalg av undertekst inkl. norsk.

- The Usual Suspects, uåpnet, kjøpt i Noge, stort utvalg av undertekst inkl. norsk

- Wanted, uåpnet, kjøpt i Norge, stort utvalg av undertekst inkl. norsk.

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...