Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Bah...Finnes det ikke en mellomting på de tv'ene? Enten er det for dyrt eller så er det for lite...

Jepp. De fleste TV'ene har jo vært på 20-tallet. Tror ikke jeg så en eneste som var i 30-tallet. :p

Endret av Latias
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt responsen de hadde håpet på i tråden heller.

Skulle gjerne hatt HD 4890 ned mot Komplett's pris (les. like lav eller lavere), slik at frakten fordeles ut over flere varer. Foreløpig har jeg kun en vare på ordren, og frakten dobler nesten prisen av ordren.. :/

Skrevet

Prolimatech Megahalems på dette timestilbudet legger seg på gammel pris (495,-) selv etter at ordren er "fullført"

Skrevet
:( jeg som hadde håpet på en logitech g25 :( Jaja, får gå for denne gangen. Sikkert mange som har blitt fornøyd med kjøpet sitt. Bare syndt at jeg kjøpte logitech z-5500 for 2695 kr på nettshop for 1 måned siden :(
Skrevet
Skjer med at folk har gitt opp helt allerede? Kan jo komme nye tilbud etter 20.00 også da. ;)

Som bergenser er det min plikt å være pessimist. Er vi optimister en dag i mai, tynes vi fortsatt langt ut i august...

Skrevet
lurer også på om mushkin rammen er noe å satse på

Jeg har iaf god erfaring med Mushkin! Både DDR2 og DDR3. Ikke de aktuelle, men merket!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...