xelag1 Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Hei har netopp inva en til wow:) så da får vi 3x mere xp pær kill og quest. Lurte på om visst han inver en annen i gjenn så lvler alle 3 sammen, blir det slik at man får 6x xp da ? eller blir det bare slik at man har 3x xp uansett ?
Gnimmels Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Hei har netopp inva en til wow:) så da får vi 3x mere xp pær kill og quest. Lurte på om visst han inver en annen i gjenn så lvler alle 3 sammen, blir det slik at man får 6x xp da ? eller blir det bare slik at man har 3x xp uansett ? 3x uansett:P
John Keats Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Hei har netopp inva en til wow:) så da får vi 3x mere xp pær kill og quest. Lurte på om visst han inver en annen i gjenn så lvler alle 3 sammen, blir det slik at man får 6x xp da ? eller blir det bare slik at man har 3x xp uansett ? Hvorfor skulle det bli 6x? Du vil jo ikke være linket til tredjemann.
Martin HaTh Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Nei, men kanskje for peroson nr.2, som får 3x xp for å bli invitet, og 3x xp for å invite. 3+3=6. Men det funker nok ikke.
John Keats Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Ja kunne jo ha hendt. Men ser for meg det hadde blitt litt for imba sammen med Heirlooms.
Andeby Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Nå kan vel dette være en god metode å levle enda fortere uansett da, group bonus pga 3 i gruppen.
Bjonski Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Nå kan vel dette være en god metode å levle enda fortere uansett da, group bonus pga 3 i gruppen. XP pr. mob blir jo fordelt over tre personer i stedet for 2, så da får hver person mindre XP pr. mob.
Wheeljack Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 XP pr. mob blir jo fordelt over tre personer i stedet for 2, så da får hver person mindre XP pr. mob. Blir det ikke lagt til en liten bonus dersom gruppa består av mellom 3 og 5 (og ingen er over rimelig level i forhold til det som blir drept)? Mener å ha lest det et eller annet sted. Eller har jeg misfortstått?
Andeby Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Blir det ikke lagt til en liten bonus dersom gruppa består av mellom 3 og 5 (og ingen er over rimelig level i forhold til det som blir drept)? Mener å ha lest det et eller annet sted. Eller har jeg misfortstått? Er dette jeg tenkte på.
Klumpete Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Nei, men kanskje for peroson nr.2, som får 3x xp for å bli invitet, og 3x xp for å invite. 3+3=6. Men det funker nok ikke. personen som kunne fått 6x XP, får uansett ikke brukt heirlooms fordi han ikke kan ha en lvl 80 main på den accounten ;>
Porto Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 personen som kunne fått 6x XP, får uansett ikke brukt heirlooms fordi han ikke kan ha en lvl 80 main på den accounten ;> hvis en person bli invita, og de raf-levler til 60 sammen, og så til 80. Så kan jo personen invite en person og fortsatt ha raf med den første? jeg vet at de ikke funker med 6x xp, men jeg sier bare at det over er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå