Gå til innhold

Forskjell på Sapphire's 4890 kort?


Synt4xx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser ikke større forskjell enn at det ene har 2GB ram. Trenger vell ikke 2 GB på et singel kjerne kort? med mindre du gamer i 2560x1920 res.. xD

 

er vel ikke akkurat første gang produsenter dobler minnet i håp om at noen skal være villig til å betale for det, uansett om det er bruk for det eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Blir vel litt Unreal Tournament 3, Call Of Duty: 4 Modern Warfare, CS:S, Crysis også Modern Warfare 2 når det kommer :D, gleder meg helt sykt.

 

Vil Sapphire sitt 4890 vapor x 1 GB holde til disse spillene?

 

Ja.

 

 

Har hørt at GTA San Andreas krever noe SYKT med minne for å fungere helt optimalt, om dette er av praktisk betydning når man spiller er en helt annen sak.

I teorien tror jeg spillet kan bruke opp mot 2,5 Gb minne på skjermkortet :whistle:

 

 

Dette er uansett begrenset oppover av prosessor, da GTA krever 4 kjerner @ minst 3,5GHz for å kjøre på high.

Lenke til kommentar
Noen som vet når 4890 toxic kortene kommer tilbake btw?

 

Nei, desverre.

Hadde bestilt kortet selv, og etter en uke med venting sendte jeg en epost og fikk følgende svar:

Hei!

 

Sapphire har dessverre sluttet å produsere 4890 Toxic edition, men vi forsøker å få tak i nok til de som har bestilt. - Det er dessverre uvisst hvor lang tid det kan ta.

 

Hadde ikke tolmodighet, så jeg byttet til et 4890 Vapor-x 1GB. Har ikke testet det nok til å kunne si om jeg er fornøyd eller ikke, men stille er det, og har ikke opplevd noe slags form for problemer sålangt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...