Gå til innhold

Filmklubben, runde 6: The Proposition 15/11-29/11


Infenso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å kjøre en film i uka? Ser poenget med at folk skal kunne få tak i filmen og se den, men hvor mange er det som gjør nettopp dette og gir sin anmeldelse av filmen?

 

De som gjør det må ihvertfall få muligheten til å få filmen i hus før vi går videre til neste runde. En uke blir altfor kort tid.

Ja, men dette kan vel annonseres en uke i forveien? Altså at Dorian annonserer en film som skal vare denne uka (evt. to siden dette er starten) og så annonserer man samtidig en film som kommer uka deretter. Det fører iallefall ikke til tråder som dør ut halvveis mellom start og deadline.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Hva med å kjøre en film i uka? Ser poenget med at folk skal kunne få tak i filmen og se den, men hvor mange er det som gjør nettopp dette og gir sin anmeldelse av filmen?

 

De som gjør det må ihvertfall få muligheten til å få filmen i hus før vi går videre til neste runde. En uke blir altfor kort tid.

Ja, men dette kan vel annonseres en uke i forveien?

 

Jeg syns uansett en uke er for kort tid. To uker kan jeg derimot gå med på. Jeg syns også godt at vi kan bli helt ferdig med én runde før vi går over til den neste. Da tenker jeg også på annonsering av neste film, som jo er en del av spenningen.

 

EDIT: Vi er også avhengige av dette hvis det skal være mulig å sende neste oppgave videre til den som har kommet med de fleste og beste bidragene i foregående runde.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

 

Status på Play: Usually dispatched within 1-2 weeks, noe som kan bety flere måneder. 199 kr på PK kan vel sies å være en stiv pris. Et interessant filmvalg, men den er ikke så grei å få tak i..

 

EDIT: Frykter da at vi ikke får i gang mer aktivitet enn det som var tilfellet med Benny's Video.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar

Det finnes da andre sider å få tak i den på? Amazon f.eks. Ellers må jeg vel si at filmen ikke akkurat er noen 'spark plug' av en film, ei i en slik tråd som dette. Må også si at jeg har problemer med å se at det skal bli noen saftig diskusjoner omkring filmen, med mindre cun disker opp med noen flere aksiomer.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Det finnes da andre sider å få tak i den på? Amazon f.eks

 

Ja, men det er et fåtall her på forumet som bruker andre sider enn Play av de utenlandske. Men for all del, det er Dorian som bestemmer. Jeg har bare ikke den store troen på at mange her på forumet kommer til å skaffe seg den filmen, dessverre.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Hei, folkens. Kan noen forklare denne tråden for meg? Går det ut på at en anbefaler en film, så ser resten den og lager en anmeldelse av den? Bare litt nysgjerrig.

 

Sjekk denne tråden.

 

EDIT: Det har jeg som sagt ikke mulighet til, Dorian. Du får kjøre en egen piratrunde da, så er jeg med på neste runde. ;)

 

EDIT 2: Skal vi ha en egen tråd for hver runde, eller skal vi bare bruke denne tråden hele tiden?

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...