Gå til innhold

[Løst]Netshop sender demovarer når du ikke har bestillt demovare?


Anbefalte innlegg

Hei! Idag mottok jeg diverse ting fra Netshop blant annet headsettet Razer Barracuda men med store mangler !

 

Jeg bestillte headsettet som helt normalt nytt produkt men ser ut de sendte en demovare?

 

Innpakninga var ikke komplett, papiret/patt som er utpå pakninga manglet var bare en sort ekse med "Razer Barracuda" i normal skrift

 

Det som avr inni pakken var bare selve headsettet.

Manualer og CD med driver manglet.

Overgang fra HD-DAI til USb/Jack manglet

Mikrofon manglet.

Pappesken den kom i så slitt ut.

 

Meget skuffet over dette.

Andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brodern fikk TV i julegave derfra. Den ble selvsagt kjøpt tidlig i desember, og han fikk selvsagt ikke tatt den i bruk før uti januar da han reiste hjem fra juleferien. Den hadde døde pixler, og han antok at dette var "innenfor gjeldene normer", men da jeg ba ham sjekke mens jeg snakket med ham om TVen etter et par ukers bruk så fant han ut at den så ut til å være dunket med noe spisst.

 

Da vi klagde til Netshop tok de ingen ansvar, og etter å ha gått via forbrukerrådet og ventet i noe i retning av 3 måneder på at netshop skulle svare til forbrukerrådet, så har vi altså fått kjennelsen mot oss fordi det ikke ble klaget på dette da vi hentet varen i butikken. Hvem sjekker slikt når man får en fin innpakning over disk? Hvem åpner julegaver før man gir dem bort? Noen forklaring på hvordan TVen kunne ha fått over et timeantall i brukstid på over 16 timer per dag kunne de ikke forklare oss annet enn at den måtte være brukt så mye. Javvel? Brodern jobber lange dager, og ser sjelden mer enn et par timer med TV noen dager i uka, og noe mer i helgene.

 

Jeg tror de sender ut slike retur-varer med viten og vilje. Det er i alle fall 100% sikkert at TVen ikke hadde fått såpass mange brukstimer i hendene på brodern, og da ser jeg det som eneste mulighet at det er en returvare, noe jeg selvsagt ikke kan bevise :-( Når de får sjansen til å sno seg unna sånn som i vårt tilfelle, så viser de ingen nåde. Nå sitter brodern med et TV til 8k+ med en ikke særlig pen skade på. Det blir ikke noe handel derfra lenger. De vanlige 2k i måneden jeg bruker til slikt går andre steder fra nå av i alle fall. Tenker de er fornøyde med seg selv...

 

Jeg har før vært veldig fornøyd med NetShop, men har et par ganger fundert litt på innpakningen. Etter hva jeg vet nå, anbefaler alle å unngå NetShop. Det man eventuelt sparer på å kjøpe der er ikke verd risikoen.

 

 

-Morgan-

Lenke til kommentar

bestiller mine varer fra mpx, amentio eller komplett.

aldri vært borte i noe snusk egentlig.

 

Min hdd fra amentio døde jo, og jeg fikk hevet kjøpet, men fikk ikke tilbake hele beløpet. Egentlig litt fair, siden jeg kunne velge mellom ny disk eller bare en kreditering. og prisene hadde falt.

60 spenn bare

Lenke til kommentar
Det er bare mennesker som jobber i disse nettbutikkene også - så feil forekommer. Bare si i fra til butikken så vedder jeg på at fikser det uten å mukke. Bare husk å be om refusjon av evt. fraktkostnader du har med å levere tilbake ting dersom de ber om det.

 

-Stigma

 

På Komplett er det faktisk roboter som jobber.

... men det er vel eit par mennesker der også som kan rote til.

Lenke til kommentar

Det skulle ærlig talt bare mangle. Det å kalle noe som er såpass selvsagt for god service er som å være spesielt fornøyd og kalle det god service når man faktisk får servert riktig rett i en restaurant etter først å fått skyllerester.

 

Edit: Jeg vet at jeg ikke hadde lagt igjen tips i alle fall....

Endret av Ko_deZ
Lenke til kommentar

Får dere svar fra Netshop på mail dere har sendt?

 

Virker som de har en ute av syne, ute av sinn mentalitet. Får bekreftelse på at de har mottat meldingen og at det vil bli behandlet snart, men jeg begynner å lure på hva de mener med snart.

 

Får lite lyst til å benytte de igjen.

Lenke til kommentar
Får dere svar fra Netshop på mail dere har sendt?

 

Virker som de har en ute av syne, ute av sinn mentalitet. Får bekreftelse på at de har mottat meldingen og at det vil bli behandlet snart, men jeg begynner å lure på hva de mener med snart.

 

Får lite lyst til å benytte de igjen.

Netshop er generelt treige på mail, selv når du spør om prisforespørseler før salg.

1uke+ er ikke uvanlig, men får alltid svar.

 

Mitt råd er (til alle nettbutikker når du har noe du ikke er fornøyd med): RING!

Endret av Ageurk
Lenke til kommentar

Overrasker ikke. Netshop er fullstendig useriøse og gjør sitt beste for å trenere retursaker og ignorere kunder. Mine erfaringer med netshop er udelt negative. Feilsendinger, defekt datamaskin (de ordnet aldri opp), ignorerte henvendelser. De er enten fullstendig inkompetente eller de spekulerer i å svindle kundene sine. Styr langt unna...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...