Gå til innhold

Åsssen skal jeg få TV-ut til å fungere?


Anbefalte innlegg

Jeg har et Daytona GeForce3 Ti200 kort, og kjører nyeste driverne til nVidia (23.11) under Windows XP. Men jeg får ikke TV-utgangen til å funke... går inn på velg enhetfliken under skjermegenskaper, men det er bare Analog Monitor som det går ann å velge. Tv-ut er ikke aktivert. Hvordan får jeg den til å funke? Noen som vet? Plis??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke at jeg har greie på det spesielt mye (lenge siden jeg har hatt tv ut.)

 

Men jeg husker på mitt nvidia baserte tnt2 ultra kort, så måtte man først koble tv'en til tv utgangen på skjermkortet(måtte faktisk koble ifra monitor også), og så restarte. Ellers ville den ikke funke...da kom jo skjermbildet opp på tv'en istede..

 

Vet ikke om de bruker et slikt lavpanna system ennå :grin: men det kan jo hende..

Lenke til kommentar

Har du prøvd å restarte maskinen etter at du koblet fra monitoren?. På min maskin må jeg ihvertfall først koble TV-ut og TV sammen, ta ut ledningen fra monitoren fra skjermkortet, også starte maskinen på nytt.

 

Kan jo også være greit om du vet at TV'en står på riktig kanal. Jeg har koblet min PC til AV-3 inngangen på min videospiller. Da står TV'en på AV (videoen er koblet vha. scart) og videoen må stå på AV-3.

 

Håper noe av det hjelper :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...