Gå til innhold

elementshunter (nhk morgen anime)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"[kar] says (15:14):

oja den

dattebayo subber"

..O.o folk vet om den ja..=P long live naruto da=P

 

 

åj.. dattebayo gjør 07-ghost og..O.o.. long live naruto indeed. og de har hd naruto! selv om jeg tror det er upscaleXD

-

dattebyo gjør genshiken 2.. wtf=P? naruto ftw!!=P

Endret av 世界一
Lenke til kommentar
holy crap! http://elementhunters.com/index.html (finnes eng side, men der er det ikke så mange screens) det ser high quality ut jo! bedre enn masse ekte anime! jeg envyer dagens barn=( hvorofr måtte tv tokyo ødelegge barndommen vår med=( bortsett fra digimon og medabots, that was the shit=P damn u naruto!!=P

 

"[kar] says (15:14):

oja den

dattebayo subber"

..O.o folk vet om den ja..=P long live naruto da=P

 

åj.. dattebayo gjør 07-ghost og..O.o.. long live naruto indeed. og de har hd naruto! selv om jeg tror det er upscaleXD

-

dattebyo gjør genshiken 2.. wtf=P? naruto ftw!!=P

skal jeg prøve å gjette meg fram her =P

 

Du fant en japansk side for Element Hunters med masse bilder av god kvalitet (iforhold til den engelske siden), og misunner "barn" som vokser opp med slike serier iforhold til det du måtte se som liten, som var ?? =P (ett eller annet)

 

Du snakket med en person som til din forbauselse hadde hørt om Element Hunters serien (noe du ikke trudde) og han/hun sier at DB subber den...

Du finner samtidig ut at DB subber Ghost 07 (som du da sikkert syns er bra) og DB har nettopp gitt ut Naruto Movie 2 i 1920x1080 (men som er garantert en upscale, som du sier), du trudde/visste heller ikke at DB hadde subbet Genshiken 2 =P

???? :ph34r:

Lenke til kommentar

hehe, mulig det =P *flashback* :

"I had a rather unfortunate tendency to tell the truth in a country where no one ever says what they mean.

So now, I very accurately translate other people's lies." ~ Simon Graham i The Last Samurai :p

Vel, ikke helt det samme men fortsatt :D

edit: typo

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Jo, jeg skjønte(!) så vidt det du skrev(!), men det ser verre ut enn Google Translate.....

 

For eksempel:

hvorofr måtte tv tokyo ødelegge barndommen vår med=( bortsett fra digimon og medabots, that was the shit=P damn u naruto!!=P
Hva var de TV Tokyo ødela barndommen vår med? Trist smiley? Og hva er galt med Naruto?

 

I tillegg kan du lese over det du har skrevet og rette opp typo's. Og skjerp deg før jeg melder deg inn til det virkelige grammatikkpolitiet :p

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...