Gå til innhold

Er historiene om dødsleirene under krigen helt sanne?


Robocoop

Anbefalte innlegg

Når det gjelder vitnemålene fra dem som har stått frem og støttet holocaust scenarioet, gasskamre og brenninger så anser jeg dem som 100% nedrektige løgnere!

 

Som en ekstensjon av dette må jo også de andre jødene som overlevde/gikk gjennom Kz leire være løgnere - man skulle jo forvente at de tok til motmæle mot disse "løgnene", ikke sant? Altså basically 99% av overlevende europeiske jøder anno 1945... Jeg har en anelse om at vi vil aldri overbevise hverandre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder vitnemålene fra dem som har stått frem og støttet holocaust scenarioet, gasskamre og brenninger så anser jeg dem som 100% nedrektige løgnere!

 

Som en ekstensjon av dette må jo også de andre jødene som overlevde/gikk gjennom Kz leire være løgnere - man skulle jo forvente at de tok til motmæle mot disse "løgnene", ikke sant? Altså basically 99% av overlevende europeiske jøder anno 1945... Jeg har en anelse om at vi vil aldri overbevise hverandre...

 

Det er ikke en korrekt deduksjon.

Jeg kan meget godt forstå dem som holder kjeft om disse tingene!

Paul Rassinier som er en av dem som faktisk tok til motmæle om disse tingene fikk

jo også da føle på kroppen hva slikt koster. Under er en wikipedia artikkel om ham, der

forfatteren foreslår "stockholm syndromet" som en mulig forklaring på Rassiniers galskap

som revisjonist.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Rassinier

 

Ellers har vi jo David Cole. Han er jøde og revisjonist. Etter offentliggjøringen av hans intervju med

kuratoren for holocaustmuseet i Auschwitz har han for å berge livet måttet gå under jorden.

 

Jeg skjønner meget godt at folk ønsker å holde kjeft og slippe trøbbel!

 

Hva mener du ellers om at holocaust eller folkemord ikke med et eneste ord er nevnt i selvbiografiene til

hverken churchill, De Gaulle eller Eisenhower? Burde ikke avdekkelsen av historiens største og mest grusomme

forbrytelse ha en helt sentral i oppsummeringen deres over krigsårene? Finnes det i det hele tatt en større og mer viktig hendelse i denne perioden enn akkurat denne? Hvorfor tror du at de har valgt å utelate enhver referanse til

dette i de bøkene som skal stå igjen som monumenter over deres liv?

 

Ja, og så var det dette med dødsdatoene til de norske jødene da. Har du noen formening om hvor de stammer fra?

Og siden dødsdagen åpenbart er kjent så må jo også omstendighetene rundt deres dødsfall være kjent slik at det foreligger en entydig dødsårsak?

 

Ellers så tror jeg nok du har rett i at jeg ikke vil kunne overbevise deg om et annet paradigme enn det du befinner deg i nå. Sant å si så tror jeg ikke jeg vil klare å overbevise en eneste sjel i denne tråden, uansett hvor godt jeg argumenterer. Jeg kan dog ikke la det hindre meg i å hevde det jeg mener er rett.

Endret av Rona
Lenke til kommentar
Så hvis dette ikke skjedde, hva ble så gasskammerene som er fortsatt brukt til? Bildene og alt? Tidsvitnene, lyger dem?

 

Vis meg et av de gasskamrene som fremdeles eksisterer og fortell meg hva som indikerer at dette var et gasskammer.

 

Tidsvitnene som omtaler gassing, folkemord, og 6 millioner døde juger så det renner av dem!

Endel andre slik som Trygve Bratteli, Einar Gerhardsen og General Egge gir en fornuftig beskrivelse av

hvordan konsentrasjonsleirene var.

Lenke til kommentar
Det er godt mulig. Men sett at holocaust aldri skjedde, hva med bilden som viser massegraver, som f.eks i treblinka --> http://en.wikipedia.org/wiki/Treblinka_extermination_camp

 

Og hvorfor lyger de så det renner av dem, de satt jo faktisk der, du satt ikke der.

 

Ahhh.. Treblinka..

Skal vi diskutere Treblinka spesielt og se på sannhetsgehalten i det som hevdes?

 

La oss begynne med bildene av massegraver og benrester.

 

Treblinkagrave.jpg

Hva er det som beviser for deg at dette er;

a. en massegrav?

b. et bilde fra Treblinka?

 

800px-Treblinka_1945.jpg

Hva overbeviser deg spesielt om at dette er et bilde av benrester fra en massegrav i Treblinka?

 

a. Er det sanden fra Treblinka ørkenen

b. Eller er det alle ørkenplantene fra Treblinka ørkenen?

 

 

Ifølge Encyclopedia of the Holocaust (1997), ble 870 000 mennesker drept og begravet i Treblinka mellom juli 1942 og april 1943, og ifølge den samme boken, ble disse ble senere gravd opp igjen og kremert, og restene ble begravet. Ved kremering blir det igjen 2-3 kg med beinrester og aske for hvert lik. Tennene forsvinner ikke ved kremering. Ved Treblinka burde det derfor finnes ca 2 millioner kg (2 000 tonn) med beinrester og aske. Antar man vel 20 tenner pr fange, så burde det også finnes rundt 20 millioner tenner i området rundt Treblinka.

 

I seks dager i oktober 1999 foretok et australsk team under ledelse av Richard Krege, som var utdannet som ingeniør, en undersøkelse av området rundt Treblinka ved hjelp av en Ground Penetration Radar (GPR) til en kostnad av $80,000. GPR sender ut vertikale radarsignaler, og gir et bilde av jordsmonnet som er synlige på en dataskjerm. GPR blir rutinemessig brukt av arkeologer, geologer og politiet.

 

Kreges team fant overhodet ingen indikasjoner på at jordsmonnet var endret. (dersom det hadde vært gravd dype graver i området, ville dette ha vært synlig på en radar). De fant ingen beinrester og ingen aske. Ifølge vitnebeskrivelser ble det som sagt gravd ned ca. 2 millioner kg med aske og beinrester ved Treblinka. De fant overhodet ingen tenner i området. Dersom 870 000 mennesker ble drept og kremert ved Treblinka, burde det finnes omtrent 20 millioner tenner i området.

 

Et sted hvor den offisielle Holocaust-historien faller sammen, er mangel på lik og likrester. Dette blir vanligvis forklart med at likene ble kremert. Men selv om likene blir kremert, blir det igjen 2-3 kg med likrester. Og dersom 870 000 mennesker er kremert, så må det ha blitt omtrent 2 millioner kg med likrester. Og disse likrestene hadde det vært mulig å finne, og til og med identifisere (med DNA-teknologi), også i dag dersom de hadde eksistert.

 

Det hadde selvfølgelig vært enkelt å motbevise Kreges undersøkelse. Det hadde bare vært å sette opp et tilsvarende team og påvise massegravene, likrestene og tennene ved Treblinka. Interessant nok er det ingen som har forsøkt å gjøre dette.

 

Etterlatte pleier også å kreve å få utlevert levningene fra sine døde slektninger. Interessant nok er det ingen jøder som har krevd å få utlevert levningene etter de døde ved Treblinka.

 

http://www.ihr.org/jhr/v19/v19n3p20_radar.html

Lenke til kommentar
Seriøst, jeg begynner å bli overbevist, problemet er at hvis jeg bruker dine argumenter og lsikt, ja da blir jeg vel sett på som nazist og tulling g slikt. Men for meg så de bildene ikke ut som mennesker for å være ærlig.

 

Dette er ikke riktig! Du kan ikke endre din oppfatning 180 grader om drap på 6 millioner mennesker

basert på to innlegg alene! Du må utfordre den kunnskap du har fra skolen på ALLE områder før

du kan tillate deg å konkludere!

Lenke til kommentar
Så mange mennesker kan ikke lyge om en slik ting?

 

Når løgnen får sin egen dynamikk så blir det etterhvert umulig å kontrollere den

og umulig å innrømme for dem som står bak. Kostnadene blir for store. Nye generasjoner

kommer til som er oppdratt innenfor løgnens rammer og ser den som absolutt sannhet. Folk

får jobb der de skal bekjempe tankekriminelle som stiller spørsmål og tviler, politikk baseres

på løgnen og jævlig mange mennesker får etterhvert jævlig mye å tape. Jo større dette blir

jo viktigere blir det å holde showet gående og jo mer aggressive blir man på å opprettholde

status quo. Tvilere blir forfulgt og utsatt for rå maktbruk for å få dem til å holde kjeft og propaganda

apparatet går på høygir for å opprettholde virkeligheten. Spesielt Hollywood er flinke til dette, de spyr

ut store dramafilmer om krigen og holocaust på løpende bånd der våre følelser rives og slites så vi blir

opprørte inn til benet. Pressen leverer stadig vekk nye historier som "belyser" krigen og holocaust, forfattere

skriver bøker så blekket spruter og historikere overgår hverandre i dypsindige analyser. Alt for å holde showet

gående og slukke enhver tvil.

 

Vi er blitt emosjonelle og intellektuelle fanger av perioden 1933 - 1945 der sannheten er absolutt og ikke gjenstand

for tvil eller diskusjon.

 

Når den en dag faller fra hverandre, og det gjør den, så vil det bli med et smell som ikke glemmes så fort!

ALT som har skjedd i den vestlige verden siden 1945 på politisk så vel som kulturelt og økonomisk plan kan sees

i lys av Holocaust. Ingen enkelthendelse i historien noensinne har hatt større ringvirkninger. Den kalde krigen kan sees i lys av holocaust, 68 opprøret, vietnamkrigen, Cubakrisen, delingen av Tyskland, opprettelsen av EU, NATO,

innvandringsbølgen, FN, Overnasjonale lover, Balkankrigen, rettsoppgjøret etter balkankrigen, osv. osv.

 

I tillegg så vil de fleste fremtidige kriger bli begrunnet med holocaustretorikk, slik USA gjorde det i Irak krigen i 1991 og senere i 2003. I 1991 kopierte de holocaustmetodikken ved å få datteren til den kuwaitiske ambassadøren til å lyve åpent på TV om grusomheter begått mot kuwaitiske barn i prematuravdelingen på sykehuset i kuwait city.

Dette opprørte amerikanerne såpass at myndighetene fikk den støtten de trengte til å gå til krig mot Irak. Hadde ikke amerikanerne vokst opp med bildet av ondskap i holocaustforestillingen de fikk inn med morsmelka så hadde de kanskje vist litt mer kritisk sans i forhold til propagandaen de er utsatt for senere.

 

Holocaust er det beste middel en regjering har for å kontrollere folkemeningen om de bare vet å bruke den riktig.

 

Se denne filmen så ser du hvordan vi mennesker kan manipuleres til å tro det utroligste.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=631336312738853628#

Endret av Rona
Lenke til kommentar

Når heile familier blir utrydda så er det vanskeleg å kreve kroppene til dei døde.

Og som ein anektode til det. Mange norske frontkjempere som har blitt funne i det siste, få som har gjort krav på dei også. Ikkje bland kva som vanlig no vedrørande dødsfall med kva som skjedde i 40-åra.

Om besteforeldra, dine , foreldra dine, onkler og tanker samt barna blir tatt, kor mange

 

At denne vitenskaplege artikkelen berre finnes på IHR ( som definitift ikkje kan kalles objektiv

i tillegg ein detalj om GPR

dry materials such as granite, limestone, and concrete where the depth of penetration could be up to 15 m. In moist and/or clay-laden soils and soils with high electrical conductivity, penetration is sometimes only a few centimetres.

 

I tillegg ser det ikkje ut som resultatene er offentleg tilgjengeleg for etterprøving.

Kanskje fordi denne radaren kun greide å sjekke kunn nokre centimeter av bakken?

Så er vel det tilsvarande løvnedfallet og kva vinden vil kunne legge igjen iløpet av 50 år.

I tillegg, elektroingeniør? Trudde tolkning av slike geologiske data var meir geologens arbeidsfelt GPR er ein primitiv landversjon av sesmikkundersøkelseskipene.

At Adelaide Initute ( som finaniserte prosjektet) ikkje brukte desse resultata har fått ein del til å tvile på at undersøkelsen virkeleg blei gjennomført.

Lenke til kommentar
Når heile familier blir utrydda så er det vanskeleg å kreve kroppene til dei døde.

Og som ein anektode til det. Mange norske frontkjempere som har blitt funne i det siste, få som har gjort krav på dei også. Ikkje bland kva som vanlig no vedrørande dødsfall med kva som skjedde i 40-åra.

Om besteforeldra, dine , foreldra dine, onkler og tanker samt barna blir tatt, kor mange

 

Vi snakker ikke om en håndfull eller noen hundre lik, men 1,2 millioner like i Treblinka alene! Ikke et eneste krav om å finne sine døde blant de etterlatte etter 1.200 000 mennesker?

 

At denne vitenskaplege artikkelen berre finnes på IHR ( som definitift ikkje kan kalles objektiv

i tillegg ein detalj om GPR

dry materials such as granite, limestone, and concrete where the depth of penetration could be up to 15 m. In moist and/or clay-laden soils and soils with high electrical conductivity, penetration is sometimes only a few centimetres.

 

En kjerneboring fra ADL sin side ville fungere mye bedre enn å forsøke å så tvil om GPR målingene. Revisjonistene har lagt frem en måling og den kan kun verfiseres eller forkastes av en replisering eller aller helst en mer nøyaktig måling. Ingen har til dags dato dog fått tillatelse til å gjennomføre en slik undersøkelse. Det ville jo avsløre hele spøken.

 

At artikkelen kun er å finne hos IHR er jo symptomatisk for alt som har med spørsmål til Holocaust å gjøre.

Ingen våger å møte revisjonister til åpen offentlig debatt på faglig og saklig grunnlag. ALDRI!

 

 

I tillegg ser det ikkje ut som resultatene er offentleg tilgjengeleg for etterprøving.

Kanskje fordi denne radaren kun greide å sjekke kunn nokre centimeter av bakken?

Så er vel det tilsvarande løvnedfallet og kva vinden vil kunne legge igjen iløpet av 50 år.

I tillegg, elektroingeniør? Trudde tolkning av slike geologiske data var meir geologens arbeidsfelt GPR er ein primitiv landversjon av sesmikkundersøkelseskipene.

At Adelaide Initute ( som finaniserte prosjektet) ikkje brukte desse resultata har fått ein del til å tvile på at undersøkelsen virkeleg blei gjennomført.

 

Hvorfor tror du resultatene ikke er offentlig tilgjengelige for etterprøving? Tror du ikke en mail til IHR vil skaffe deg de data du trenger til en replisering på timen? Jeg tror de er svært interesserte i en offentlig debatt om emnet.

 

Men la oss gå gjennom og diskutere all den viten vi har om Treblinka inngående og i detalj med kildehenvisninger så kan vi se om vi kan få avklart dette en gang for alle. La oss ta det saklig og systematisk slik at vi er sikre på at vi ikke glemmer noe som kan være av betydning for vår konklusjon.

 

La oss begynne med hva du vet om Treblinka. Hvor stor var leiren, hvor mange fanger jobbet der, hvor mange ble ekspedert av gangen, hva skjedde med likene,bilder av leiren, vitnebeskrivelser etc. etc..

 

Fyr løs så vi kan komme igang med analysen!

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vi betvile en overlevende fra Auswitch når han sitter der fremfor kameraet med gråten i halsen og forteller akkurat det historiebøkene bekrefter? Er vi så respektløse at vi kaller disse menneskene for løgnere og brikker i de styrenes satanistiske spill?

 

Synes det er forkastelig at disse mennesker skal bli både indirekte og direkte kalt for løgnere når de åpent forteller om de barbariske forhodene de måtte overleve i leirene. Jeg ser mulige grunner til at historien kan være enkelte plasser forfinet eller forværret av de allierte, men jeg ser fan meg ingen grunn til at de stakkars overlevende derfra skal sitte å lyve for folk, hva sitter de igjen med for å fortelle disse løgnene? Skal man betvile disse vitneutsagnene som bogus fordi man selv er for trangsynt til å åpne seg og høre hva de sier, og kalkulere med kaldt logikk basert på funn og bilder?

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Rona forklar dette:

Adeleide Insitute var dei som finaniserte undersøkelsen likevel har dei verken publisert eller brukt undersøkelsen i noko som helst samanheng, verken på nettet eller konferanser. Setter det ikkje litt artikkelen på JHR i dårlig lys?

Trumfkort og likevel ikkje brukt på 10 år?

 

 

Å diskutere detaljer rundt Treblinka eller andre dødleirer er ikkje interessant for meg då det er akkurat det du vil sidan du kan påpeike små daljer som er omdiskuterte.

 

Derimot er det mykje meir interessant å sjå litt meir nøye på herr Richard Krege:

Eletronikk ingeniør det gir vel del god erfaring i å avlese geologiske data. Spesielt når GPR blir oppgitt som vanskeleg å tolke for urefarne.

GPR blir beksriven som ein lovande teknologi for arkeologi no, dette er 10 år sidan, alle med litt teknisk forståelse veit at det er mykje som har utvikla seg sidan 1999.

 

Legger også merke til at den $80K GPR 99-modellen blir oppgitt til å kunne gå 5 meter ned i bakken (mot 15 meter no?)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi betvile en overlevende fra Auswitch når han sitter der fremfor kameraet med gråten i halsen og forteller akkurat det historiebøkene bekrefter? Er vi så respektløse at vi kaller disse menneskene for løgnere og brikker i de styrenes satanistiske spill?

 

Godt spørsmål. Du mener kanskje vi burde festet lit til den gråtkvalte jenta som fortalte sin skrekkhistorie fra

prematuravdelingen på sykehuset i Kuwait city?

Hadde historiebøkenes versjon vært bygget på noe annet enn disse vitneutsagnene så hadde det kanskje stilt seg anderledes. Ellers snakker vi bare om en ren livefremføring av det som står i bøkene.

 

 

Synes det er forkastelig at disse mennesker skal bli både indirekte og direkte kalt for løgnere når de åpent forteller om de barbariske forhodene de måtte overleve i leirene. Jeg ser mulige grunner til at historien kan være enkelte plasser forfinet eller forværret av de allierte, men jeg ser fan meg ingen grunn til at de stakkars overlevende derfra skal sitte å lyve for folk, hva sitter de igjen med for å fortelle disse løgnene? Skal man betvile disse vitneutsagnene som bogus fordi man selv er for trangsynt til å åpne seg og høre hva de sier, og kalkulere med kaldt logikk basert på funn og bilder?

 

Du mener kanskje vi skal skrive historie basert på føleri og synsing? Kanskje du helst hadde sett at politiet også jobbet slik?

 

Vel, det gjør de ikke. Når politiet foretar avhør så lytter de til hva som blir sagt og sjekker hver påstand opp imot

virkeligheten. Det er nemlig slik her i verden at påstand A. nødvendigvis utløser konsekvens B. og C. som kan sjekkes ut for å verifisere påstand A. Om konsekvens B. og C. viser seg å ikke stemme så må man trekke den slutning at påstand A. er uriktig. Om påstand A. derimot stemmer med konsekvensene så har man med en sannferdig forklaring å gjøre. Egentlig en ganske enkel og sikker måte å skille sannhet fra løgn som de aller fleste foreldre er kjent med fra sitt dagligliv.

 

Vel, jeg har allerede nevnt Dr. Leon Weiss forklaring om brennemesteren i djevlekostyme som ledet den demoniske arbeidskommandoen akkompagnert av hornorkesteret hver dag ved likbålene.

 

Fester du lit til dette tidsvitnet og synes hans forklaring høres fornuftig ut?

 

 

Hva med Mendel Szajnfeld som forteller om lik som ble stablet på bjelker med et lag bjelker og et lag lik, deretter ble

satt fyr på og brent til støv? http://www.hvitebusser.no/Webdesk/netblast....html?id=334829

 

Er dette en forklaring du synes virker pålitelig tatt i betraktning at man i India trenger 500 kilo ved for å brenne

ett menneske?

 

Hva med Yankel Wiernik som forteller om Treblinka at de drepte og så begravet 750 000 mennesker i en leir på størrelse med Ullevål Stadion, for så i 1943 å grave opp hver enkelt, brenne dem på jernbaneskinner der det var viktig å legge kvinnene og barna nederst fordi de brant best, deretter manuelt knuse de resterende knoklene på

stålplater og spre askestøvet med vinden? (Hilberg 1985)

 

Synes du dette er tilforlatelig og troverdig?

 

 

Hva med påstanden om at man i Reinhard leirene (Treblinka, Sobibor og Belzec) ikke brukte ZyklonB, men dieselmotorer fra erobrede russiske stridsvogner og ledet eksosen inn i gasskammeret der 2000 mennesker ble drept av gangen på ca. 10 minutter. (Hilberg 1985)

 

I lys av at en dieselmotor ved siden av sot og noe karbonmonoksyd slipper omtrent 70% av oksygenen gjennom eksosutløpet og derved er SVÆRT lite egnet til å ta livet av mennesker, synes du likevel dette er troverdig?

 

 

Eller tidsvitnet Abraham Bomba som fortalte at han og 60 andre frisører klippet håret på alle kvinnene i gasskamrene før gassing for å gi dem inntrykk av at de skulle få en ny fin frisyre. Altså, ikke barbering, men en hårklipp før myrding av profesjonelle frisører. (Soah website /abraham bomba)

 

Er dette slik du kjenner tyskere enn sannsynlig atferd fra deres side som tjener en fornuftig hensikt?

 

 

Jeg kunne fortsette i det uendelige, men du skjønner sikkert mitt poeng?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...