Gå til innhold

Nachspiel som aldri slutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå til hi-fi klubben i Kristiansand senrum. De har et eget lyd rom der med stort mikse bord og et et sett stereo høytalere m/basskasse fra Cerwin Vega. Jeg sverger ved satans høyre hånd det er det desidert VÆRSTE jeg har vært med på, jeg trodde jeg skulle dø. Ikke bare det at når jeg sto og så på dette rare greiene at han ene i butikken spurte om lyd test? Folk rømte butikken, gatene tømte seg og det var som dommedag selv. Døren lukket seg.... Så startet det, en for jæævelig dyp bass tone som til de grader ble en så dyp frekvens at taket datt ned(ikke kødd!)lyset i taket begynte og blinke og omtrent slukke seg, og hele jævl blokka dundra, han som sto ved siden av meg må momentant forlate rommet. Når dette da var ferdig VÆRKET hodet mitt, jeg kunen ikke høre min egen stemme og ville abre gå derfra for og finen bil alarmer ulende over hele den skarrende r byen på sørlandet. Ja alt jeg kunne si var FYYYYYYYY FFFFFFAAAHH.

 

Tror det var rundt 20k, og jeg lover det og jeg sverger hadde jeg bodd et sted med litt mindre folk skulle jeg kjøpt det ganger 2. Så hvis du er en liten jævel så slipp rebbelen ut av deg og skaff deg noe liknende. De kommer til og tru det er jordskjelv, det holder sikkert bare med et minutt maks. Og hele blokak er tømt for folk.

 

Sov Godt ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...