Gå til innhold

BK: Forsøk på et klassisk solnedgangsbilde


ringperm

Anbefalte innlegg

Det var kun meg, min kajakk, mitt kamera og en Gorillapod ute på en liten holme.

Det eneste jeg fant som jeg kunne ta bilde av var kajakken, undertegnede og solen som var på vei ned.

Kajakken har jeg tatt mer bilder av enn Se & Hør har av Hans Majestet. Fuglene vet at mitt eget grimme ansikt ikke gjør seg som motiv (Jeg har prøvd, og gremmes fortsatt), så da var det kun Solguden som var igjen.

 

Her liker jeg godt fargespekteret selv, men setter kanskje spørsmål ved komposisjonen.

 

Hva synes Dere?

post-195587-1250326763_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes solnedgangen var fint fanget, men jeg tror det ville blitt et hakk bedre hvis du hadde starta bilde med noe i forgrunnen og ikke starta på havet.

 

Interessant, det var en tanke som ikke slo meg. Men du har nok helt rett

Er det noe slik du tenker på, bare med mer detaljer kanskje? Og mindre skakkjørt horisont :blush:

post-195587-1250347212_thumb.jpg

post-195587-1250347217_thumb.jpg

Endret av ringperm
Lenke til kommentar
Synes solnedgangen var fint fanget, men jeg tror det ville blitt et hakk bedre hvis du hadde starta bilde med noe i forgrunnen og ikke starta på havet.

 

Interessant, det var en tanke som ikke slo meg. Men du har nok helt rett

Er det noe slik du tenker på, bare med mer detaljer kanskje? Og mindre skakkjørt horisont :blush:

 

Ja noe mer sånt, med litt mer detaljer i forgrunnen og kanskje en lavere vinkel, men det er ikke nødvendig

Lenke til kommentar
Synes solnedgangen var fint fanget, men jeg tror det ville blitt et hakk bedre hvis du hadde starta bilde med noe i forgrunnen og ikke starta på havet.

 

Interessant, det var en tanke som ikke slo meg. Men du har nok helt rett

Er det noe slik du tenker på, bare med mer detaljer kanskje? Og mindre skakkjørt horisont :blush:

 

Ja noe mer sånt, med litt mer detaljer i forgrunnen og kanskje en lavere vinkel, men det er ikke nødvendig

 

Supert, takk skal du ha.

Nå vet jeg jo hva jeg skal se etter neste gang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...